2011. november 26., szombat

10 + 1 kedvencem (november)

Elhatároztam, hogy ezt a bejegyzést minden hónap végén elkészítem, hogy bemutassam azokat a termékeket, amiket a leginkább ajánlanék nektek, mert nagyon meg vagyok elégedve velük. A kategóriák nem lesznek állandóak, mert például a parfümöt, a szemceruzát biztosan sokáig kategóriaelsőnek fogom tartani, így nem lenne értelme mindig újra és újra ugyanazt bemutatni.

Nézzük a novemberi top 10 + 1 listát!



1. Szemhéjalapozó
MAC Let's Skate! Paint pot, ezt talán nem kell magyarázni, egy igazi gyöngyszem. Nagyon sokan szeretik, én sem vagyok ezzel másképp, elbűvölt engem is azonnal, mert csodaszép.

2. Szemhéjpúder
Flormar lila szemhéjpúder (024), erősen pigmentált nagyon szép lila szín. Már régóta kerestem az igazit a lila szemhéjpúderekből, nekem ő lett a nagy Ő.

3. Szemceruza/tus
AVON mega impact gel eyeliner, black flash színben. Nagyon könnyű a felvitele a gél állag miatt, erősen pigmentált, gyorsan szárad, és nagyon tartós. Vízvonalon is szuper. Kell ennél több?

4. Alapozó
Hát itt kicsit csaltam, mert a Missha Signature BB Cream (23) tulajdonképpen nem alapozó, de végül is én annak használom, vagyis a helyett, úgyhogy ezért adtam neki ezt a kategórianevet. De valójában sokkal több ennél, mert valójában egy alapozó, arcápoló, sebgyógyító mindent tudó csodakrémről van szó. Nyáron nem volt olyan jó, mert túl hamar kifényesedett tőle a bőröm, de most a hidegebb időben csodákat művel a bőrömmel.

5. Pirosító
Essence Silky Touch Blush selyemfényű pirosító 20 babydoll színben. Azért jó, mert se nem matt, se nem túl fényes, egyszerűen tökéletes a színe, nem túl rózsaszín, de nem is túl barack. Nálam abszolút ő vezeti a listát a pirosítók között.

6. Bronzosító
A H&M Blusher 15. Bronze színű pirosítója a legeslegjobb bronzosító amivel eddig találkoztam. Kicsit csalás, tudom, mert ez elvileg egy pirosító, de én egyértelműen bronzosítónak nevezném. Egyszerűen összeillünk, és kész :)

7. Szempillaspirál
A Dior Diorshow Extase 090 Black Extase szempillaspirálból egy kis kiszerelésű mintát ajándékba kaptam a Douglasban. Eddig ez az egyik legjobb ajándék, amit a vásárlás mellé kaptam, nagyon szép pillákat varázsol. Szerintem bőven elég egy ekkora méretű szempillaspirál, nagyon sokáig kitart, elég lenne ilyen kiszerelésben gyártani. Az eredeti árát meg se mertem nézni, de biztosan nem éri meg megvenni, mert úgysem fogyna el, mivel nem szabad nagyon sokáig használni ugyanazt. Akkor meg minek fizessek érte annyit, hogyha úgyis kidobom a felét?

8. Rúzs
A kedvenc rúzsom az Alverde Mademoiselle 10 Nude színű rúzsa. Közepesen fedő, krémes textúrájú, természetes színű rúzs. A csomagolás elbűvölő, a termék lenyűgöző. Nemcsak kellemes színt ad a szájnak, hanem ápolja is az ajkakat. (Elárulok egy titkot: vettem belőle egy pótlást is, mivel a kollekció limitált.)

9. Szájfény
MAC Lipglass Full on lust szájfénye egy nagyon ragadós, hosszan fenntmaradó szájfény. Jó persze nem bírja ki azt, hogy eszünk, iszunk, mulatozunk (csókolózunk) benne, de sokkal tovább kitart mint bármely másik szájfényem. Alapvetően jobban kedvelem a rúzsokat,mert azokkal nagyobb változás érhető el, és tartósabbak, de ebből a szájfényből meg fogom nézni a többi színt is. A Full on lust natúr rózsaszín szín, egy kis rózsaszín fénnyel, amiből persze a szájon nem sok látszik, ez tény, de kellemesen kiemeli a szánkat. Gondolom azért Lipglass a neve, mert olyan mintha üvegréteg fedné a szánkat, legalábbis felvitel után mindenképp :D

10. Körömlakk
Már bemutattam nektek az NFu Oh 64-es hologrammos lakkját. Mivel nagyon régóta szerettem volna ilyen jellegű lakkot, most egyértelműen ő a kedvenc, bár a formula nem olyan tartós, mégis nagyon a szívemhez nőtt.

+1 Parfüm
Szerintem nem kérdés, hogy az új Lancome Trésor Midnight Rose a nagy kedvencem a hónapban, és szerintem majd az elkövetkezendő jópár hónapban az is marad. Teszik az illat, az üveg, a csomagolás és az ajándékok. És imádom a rózsás hajpántot is :)


Az e havi kedvenceimből, akár egy komplett smink is elkészíthető, véletlenül úgy válogattam ki őket, hogy akár együtt is nyugodtan lehet használni őket. Szeretnétek látni egy sminket belőle?


Ti használtok valamit a fenti termékek közül? Van olyan amiből szeretnétek swatchot látni?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...