2011. november 27., vasárnap

Egy új szín a palettában

Szeretnék nektek bemutatni egy új márkát. Nem találkoztam vele eddig még egyik blogon sem, pedig érdemes lenne megismernetek. A Flormar eredetileg egy Milánóban alapított cég, 1970 óta létezik. Azonban 1986-ban a gyártás átköltözött Törökországba. Először körömlakkok gyártására specializálódott aztán később kiterjesztette a gyártást professzionális kozmetikumok gyártására. Céljuk, hogy elérhető áron nyújtsanak magas minőségű, teljes körű sminkválasztékot.

A márka nem olyan rég érkezett Magyarországra, nagyjából fél éve, vagy kicsit több ideje költözött be a Westendbe. Az első emeleten található a sminkszigetük, és nagyjából egy hónapja az Aréna Plázában is megtalálhatóak. 

Bevallom őszintén, nekem hamar feltűnt ez a jelenség a Westendben, de eleinte nem keltette fel az érdeklődésemet. Messziről nagyon olcsó, gagyi hatása volt számomra. Aztán egyszer csak elsétáltam a szemhéjpúderek felőli oldalán, és a színek felhívták magukra a figyelmet. Oda kellett mennem és bele kellett turkálnom a mintákba, és leesett az állam. A szemhéjpúderek nagyon pigmentáltak, lágy textúrájúak. Nem akartam elhinni, végigpróbáltam egy csomó színt. Azonnal megszerettem. :)

Össze is gyűjtöttem pár színt belőle.




Minőségre majdnem felérnek a MAC szemhéjpúderekkel. De én azért, mint MAC-fanatic nem mondanám, hogy egy kategória a kettő. Nagyjából a NYX, és a KIKO kategóriájába tartozik, amiket szintén nagyon szeretek, és nagyon jó minőségűnek tartok. Szerintem érdemes vetni rájuk egy pillantást.

Alap nélkül
(A felül középen lévő szín matt bőrszín, az a jó, hogyha nem látszik:) )
A szemhéjpúderek 1000-2000 Ft között mozognak. Kiszerelésük: 5g. (MAC 1,5g, NYX 2g, Catrice 2g, Essence 2,5g, UD 1,5g, Kiko 3g) Tehát rendkívűl sok terméket kapunk ezen az áron.
A csomagolás ezeknél a szemhéjpúdereknél ronda fehér műanyag, amiről már a MAC-es postban kifejtttem a véleményemet, viszont van egy pár szemhéjpúder amik csini fekete csomagolást kaptak, azok drágábbak kategóriába is esnek sajnos. Sokkal jobban mutatna mindegyik termék feketében. Amúgy maga a csomagolás jól zár, a tetején pedig található egy picuri tükör, aminek semmi de semmi értelme nincs. :) Szerencsére ezekhez nem adtak feleslegesen aplikátort.

Azonban a quadok nagyon megérik az árukat, ugyanis 2000 forint körül vannak, és négy szín van bennük. A csomagolás hasonló, de ezekhez sajnos bezsúfoltak egy béna aplikátort is. Itt is nagy mennyiségű szemhéjpúdert kapunk, ezek színenként 4 grammosak.
Én ezt a kettőt vettem meg:



A baloldaliak Flormar quadok pigmentáltsága van olyan jó, mint a jobboldni MAC festive kit szemhéjpúderek pigmentáltsága.

A cég angol nyelvű oldala itt található: http://www.flormar.com/English/
Magyar weboldaluk is van, de az nagyjából hasznavehetetlen. Ezek a szemhéjpúderek nincsenek is rajta. http://flormar.hu/true-color-szem

Ami tetszik a márkában:

  • A szemhéjpúderek nagyon pigmentáltak, a matt árnyalatok is lágy, erős fedésű textúrát kaptak.
  • A rúzsokat is nézegettem, és azok is nagyon jók voltak, biztosan fogok venni belőlük. Van közöttük matt, krémes, és fényes textúrájú is.
  • Nagy választék megtalálható náluk, mind színben, mind textúrában.
  • A körömlakkok között is megtalálhatunk mindent félét, repedezőstől a matton át a duochrome-ig. 
  • Ha valami megtetszik ki lehet próbálni helyben magunkon is.
  • Jó minőségű termékeik vannak, elérhető áron.


Ami nem tetszik a márkában:

  • A magyar nyelvű honlap valószínűleg nagyon régi. Fejleszteni kellene, hogy meg lehessen nézni rajta az aktuális, és a teljes kínálatot.
  • Jobb lenne, ha egy üzlethelyiségben kapott volna helyet, de értem én, hogy miért nem így van.
  • Az sem tetszik, hogy nem hallani a márkáról szinte sehol. Valamivel fel kellene magukra hívniuk a figyelmet.
  • A honlapjukon található termékeknek csak egy része érhető el nálunk.
  • Nem nevezném feltétlenül professzionálisnak.
  • És ami a legkevésbé tetszik, hogy nagyon vegyes a csomagolás, nincs benne egység, nem tudom elkülöníteni a különböző vonalakat benne. Van aminek fehér fényes műanyag, van aminek fémes arany, van aminek matt fekete,van aminek fényes fehér, van aminek pink műanyag csomagolása van. Egyszerűen nem értem, hogy melyik mit akar jelenteni.
Összességében és a szemhéjpúderekkel nagyon elégedett vagyok. Ki fogok próbálni más termékeket is, mert ezek nagyon megérték az árukat. Amit különösen ajánlok azok a matt szemhéjpúderek, mert olyan a textúrájuk, minta a MAC matte2 szemhéjpúdereinek, szinte krémesek.


Ha a Westendben vagy az Arénában sétáltok mindenképpen vessetek rájuk egy pillantást! Megéri megnézni!

5 megjegyzés:

  1. Rengeteget szemeztem már ezzel a márkával Kecskeméti Malomban, de nem mertem venni, mert olyan gagyinak tűnt, de a fotóid most teljesen meggyőztek. Hétvégén megyek Aréna Plázába, ha jól értem ott be tudom szerezni a termékeiket? Nagyon tetszenek a színek, teljesen le vagyok döbbenve, hogy micsoda minőség!!!O.O Nagyon köszi, hogy megmutattad:) És nagyon tetszik a blogod, végigolvastam már tegnap este az egészet:)Mivel tegnap több blogot is olvasgattam nem vagyok benne biztos, hogy Nálad láttam a Sephora és a Naked palettát, de ha igen, akkor engedd meg, hogy kifejezzem mérhetetlen irigységemet:DD Minden vágyam az a két paletta,d e sajnos Mo-n lehetetlen megszerezni. Ha van kedved nézz be hozzám a blogra, bár én még nagyon az elején vagyok, ki is kellett hagynom most sok időt, más elfoglaltságok miatt:)Szép délutánt!

    VálaszTörlés
  2. Mit értesz az alatt, hogy nem neveznéd professzionálisnak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nem tartom professzionálisnak, mert vannak olyan termékeik, amik elég gagyik. Pl az ecsetekre rossz ránézni is :) Vannak jó cuccaik, a rúzsokat és szemhéjpúdereket tudom ajánlani, de nem mindent ajánlanék szívesen.

      Törlés
  3. szia! szerinted még megvannak ott a westendben? mert én nézegettem a bolt térképét és nem találtam....egyébként szuper poszt, nagyon tetszik! nekem a flormartól még csak púdereim vannak...szemhéjpúdert is szeretnék:)
    puszi http://marhya.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Örülök, hogy tetszett.
      Nem jártam mostanában a Westendben, úgyhogy nem tudom...de ha esetleg megtudod, írd majd meg. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...