2011. november 14., hétfő

Hello Holo

Timi mutatott rá a lehetőségre, hogy nálunk is beszerezhető némelyik Nfu Oh! körömlakk. Gyorsan le is csaptam a lehetőségre, hogy beszerezzek egy hologramos lakkot, amire már régóta fájt a fogam. Mindig is szerettem a szivárványos dolgokat, és mi is lehetne szivárványosabb mint egy hologramos lakk? Beszéljenek a képek :)






A két hölgyemény

A választott két szín

Fényben



Nekem nagyon tetszenek, mert egyszerűen lenyűgöző a látvány.
Azonban azt kell, hogy mondjam, hogy alá kell támasztanom azt, amit  Forum Shops-on olvastam, mégpedig hogy foltosan szárad és könnyen kopik. Bizony kellett javítgatnom a felkenés után, mert nem száradás közben egy két helyről eltűnt, elvándorolt a lakk.  A másik probléma az volt, hogy a kipróbáltam BTGN fedőlakkal, hogy tartósabb legyen, de úgy meg nem működött a hologram olyan jól...elmaradt a kívánt hatás.
Hát biztosan nem egyszerű egy ilyen lakkot előállítani, nem tudom hol volt ilyen először, de nem sok márkánál lehet vagy lehetett kapni, ez biztosan nem véletlen.
De szerintem még így is nagyon megérte, mert borzasztó különleges, jó ránézni, szeretem ahogy a napfényre vagy lámpafényre szivárvány szökik a körmeimre. Egyszerűen úgy érzem, hogy ezt nekem találták ki. Ha ti is szeretnétek ilyen lakkot megtaláljátok a hivatalos magyarországi forgalmazónál:  http://www.nfunails.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...