2011. december 24., szombat

Karácsonyi NOTD

Mindig is tetszettek a csillámos végű műkörmök. Sokat gondolkodtam rajta, hogy csináltassak-e csillámvégű műkörmöt vagy sem. Nem akartam tönkretenni a körmeimet, elég erős körmeim voltak, így tehát arra gondoltam, hogy csak zselés díszítést fogok csináltatni. De végül nem vágtam bele, és egyáltalán nem is bánom. Rájöttem, hogy ugyanezt a hatást el lehet érni körömlakkal is. Igaz nem olyan tartós, mint a műköröm, de a csillám ragaszkodó tulajdonsága a  BTNG alapozó és fedőlakkal kiegészítve akár 10 napig is bírni szokta. Ráadásul a csillámnál nem olyan feltűnő a kopás, akár feltűnésmentesen kiigazítható, és így pár nappal meghosszabbítható az élettartama. És nem kell lereszelni ha lenő, csak simán le lehet oldani, és sokkal könnyebben váltogatható kedvünk szerint.

Karácsonyra egy jeges csillámos lakkot (Essence, 03 hello holo) párosítottam a kedvenc nude lakkommal (Yves Rocher, 52 beige nacré). Ezen kívül a Better Than Gel Nails átlátszó alapozó és fedőlakkját használtam. Íme az eredmény:












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...