2011. december 25., vasárnap

Nude lips

 Mint tudjátok szeretem a nude sminket...a nude ajkakat is nagyon kedvelem...olyan mintha nem is lenne rajta semmi, de mégis van :)

A nude száj mindenkinek jól áll, mindenféle sminkhez passzol. Az erős szemfestést ellensúlyozza, de a natúr szemfestésnek is jó kiegészítője lehet. 



De kérdés az, hogy mi a megfelelő nude szín? Mit nevezünk nudenak? Nem ugyanazt a színt fogja nudenak nevezni Nicole Kidman és Halle Berry, vagy legalábbis a sminkesük :)


Hogyan tudjuk kiválasztani a megfelelő nude színt? Figyelembe kell venni a bőrszínt, az árnyalatot, a hajszínt, a smink többi részét, de még a ruhát és a kiegészítőket is. A pucér ajak teljesen megfelelne a nude valódi jelentésének, de mégse ezt értjük alatta. A nude színe alatt a bőrhöz hasonló árnyalatú színt értünk a legtöbb esetben, ami nem kiemeli, hanem inkább eltünteti a szánkat, leveszi róla a hangsúlyt. De nude az is ami a száj természetes színét adja vissza? Ez már attól függ, hogy kinek mi az egyéni preferenciája, hogy ki mit tekint annak. Az is egyéni döntés kérdése, hogy valakinek beleférnek-e a nude fogalmába a csillámos, illetve a fényes színárnyalatok is, vagy sem... Nekem nem :)

A nude lehet sárgás, lehet barnás, narancsos vagy rózsaszínes... A lényeg, hogy passzoljon a bőrszínhez, ne legyen túl világos, ne úgy hasson, mintha halottak lennénk. Fontos az is, hogy az ajkak megfelelően ápoltak legyenek, a kicserepesedett ajkakon se az erős se a natúr szín nem mutat jól.

Szeretnék bemutatni nektek pár nude rúzst, remélem segíteni tudok vele a színválasztásban. Az én bőrszínem NC20-as, ezt tekintsétek viszonyítási alapnak a színárnyalatoknál.

Meztelen ajkak, ez a kiinduló szín

Az első az L. A. Colors nude névvel ellátott rúzsa, nem kérdés, hogy mi volt a céljuk vele. A rúzs aleo verával és e vitaminnal dúsított, krémes állagú, szerintem nagyon jól eltalált színű rúzs. Jól fed, könnyen eldolgozható.



Következő tesztalany a Sleek naked nevű lipstick-je. Bevallom nekem picit csalódás. Bár az állaga nagyon jó, krémes, könnyen eldolgozható, jó fedésű, a szín nekem egy picit túl narancsos, az én bőrszínemhez talán nem annyira passzol. Inkább sötétebb bőrűeknek ajánlom.



A következő a BarryM márka pale nude árnyalatú újdonsága. A szám nem volt tökéletes, ezért picit nehezen oszlattam el rajta, az előző kettőnek talán jobb volt az állaga egy hangyányival. Kellemes, kissé rózsaszínbe hajló színárnyalat.




A következő két rúzs az általam kedvelt flormar terméke lesz. Az egyik matt, a másik hosszan tartó tulajdonsággal rendelkezik, melynek tartósságáról egyenlőre nem nyilatkoznék, mivel nem viseltem még magamon hosszabb ideig.

Az első az általam eddig talált "legbőrszínűbb" rúzs. Ő az abszolút nude szín. Érdekes formáját gondolom azért kapta, hogy könnyebben fel tudjuk vinni a színt a szánkra. Nekem szokatlan volt, ezért először inkább akadályozott, de látok benne rációt, kontúrozni sokkal könnyebben lehetett vele.



A második tartósságáról ugyan nem tudok nyilatkozni, de azt el tudom mondani róla, hogy fantasztikus az állaga. Nagyon krémes, nagyon jól eloszlatható. (Habár ez a képen annyira nem mutatkozik meg, mivel a szám szélét nem sikerült eltalálnom... :) ) Kellemes a színe is.




A következő a Kiko 78-as árnyalatú smart lipstick-je. Az árnyalat neve marrone chiaro, azaz világos barna. Igazi matt finishű, kicsit nehezen eloszlatható rúzs, de nagyon megérte az árát, ugyanis 2,5 euróba került. A színárnyalat tökéletes.



Most jöjjenek a Cherryculture-ről rendelt NYX rúzsok, melynek 2 dollár (!) volt darabja. Most éppen 2,5-ért érhetők el, de nagyon megérik az árukat. Sajnos nálunk egyáltalán nem kapható ez a fajta rúzs, de érdemes rendelni belőlük, mert a szállítási költséggel együtt is nagyon megéri.


A Pumpkin pie az egyetlen rúzs amiben mikroméretű csillámok is megjelennek, de felvitel után ebből semmit nem lehet észrevenni. Mindegyiknek nagyon jó az állaga, könnyen eldolgozhatóak, jól fednek. Ez egy picit erőteljesebb színárnyalat mint a másik három, de ez is nagyon tetszik.



A Circe árnyalat a talán legtöbbet ajánlott NYX nude rúzs. Én is elégedett vagyok vele.



A Honey árnyalat nem sokban különbözik az előzőtől, de nekem ez mégis valamiért jobban tetszik.



Ez lett a kedvencem

Az Echo is nagyon hasonló, egy leheletnyivel narancsosabb. Mindegyiket nagyon ajánlom!



Utoljára hagytam a MAC nude rúzsokat


Az első az idei téli kollekcióból került ki, a Nordstorm Festive Kit része volt. Színárnyalat: Imagine This, a megszokottnál kicsit barnásabb, kicsit sötétebb színárnyalat. Erős fedésű, rendkívül krémes állagú. 



A Half 'N Half picit rózsaszínesebb tónusú, sokak által ajánlott nude szín. Szintén jól eldolgozható, jól takaró rúzsról van szó.



A Viva Glam Gaga 2 rúzs színét is nagyon eltalálták, tökéletes nude szín. Állaga, fedése ugyanolyan, mint az előző kettőnek.



Utolsónak egy barackosabb árnyalatú Peachstock névre hallgató rúzst választottam. Ez kevésbé krémes, mint az előzőek, de jól eldolgozható, és erős fedésű szintén. 



A következő képen összehasonlítottam az általam bemutatott rúzsokat a Loreál 105 Porcelaine árnyalatú alapozómmal, ezt használtam a képeken is. Jól látszik, hogy a Flormar matt 87-es, és a NYX Honey rúzsa mennyire hasonlít az alapozó színéhez. 


A Kiko 397-est végül nem mutattam be nektek, mert a rúzs felvitel után nekem túl sötét volt ahhoz, hogy a nude kategóriába soroljam. Talán azért, mert nem olyan erős a fedése és átlátszott a szám eredeti színe, de ha bárkit érdekel szívesen bemutatom azt is.


Ti szeretitek a nude árnyalatú rúzsokat? Mit használtok, mi a kedvencetek?

Én igyekeztem ebben a bejegyzésbe a kicsit különlegesebb rúzsokat bemutatni, de vannak drogériás nude rúzsaim is, illetve van Avonos is. Szeretnétek azokat is látni hasonlóképpen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...