2011. december 30., péntek

Sminkbox

Nem olyan rég kezdtem el érdeklődni a sminktároló bőröndök után. Akkor kezdett el érdekelni a dolog, amikor a makeuplaza webáruház kínálatát nagyon klassz hordozható tárolókkal bővítette. De nem éreztem úgy, hogy egyenlőre megengedhetem magamnak. Aztán jött Calo(z) és felrakott valami elképesztően csinos  lila tárolót a képei közé Facebookon. Hát azonnal lecsaptam a dologra, kifaggattam, és rögtön eldöntöttem, hogy én is beszerzek egy ilyet. Igen ám, de akkor jött Millacsilla is, és nála egy babarózsaszín színű tároló tűnt fel. Mivel nem tudtam, hogy ilyen színben is létezik, azt hittem az máshonnan van, őt is jól kifaggattam.
Nagyon szeretem a lilát, de ez a rózsaszín ... Nos mit tehet ilyenkor az ember? :)
Valójában kettőre is szükségem van, mert rengeteg dolgom van, úgyhogy engedtem a csábításnak, és félretetettem mindkettőből egyet. Végül meg se néztem a többi színt, annyira biztos voltam az elhatározásomban ... ezt egy picit már bánom, mert kíváncsi lennék élőben a többi színre is, de ahogy ismerem magam, akkor is ez a kettő jött volna haza velem.


Jól megpakoltam őket ... de azon csodálkozom, hogy a fiókom még mindig szinte tele van :D De legalább már nem akar leszakadni.


A rózsaszín tartalma balról jobbra haladva:
Szemhéjpúderek, szemhéjalapozók; szempillaspirálok; alul középen: pirosítók, highlighterek, bronzosítók, púderek, alapozók, BB krémek (ezen még valamit alakítani kell, hogy ne legyen ilyen kupi); majd szájfények, ajakbalzsamok; szemhéjpúderek.


A lila tartalma:
A Mac szemhéjpúdereim négy sorban tökéletesen elfértek a bal felső rekeszben; korrektorok, Lancome, szemhéjápoló krém, és arcszérum; alul: paletták, vattakorongok tartóban, sminklemosó, ide is besoroltam egy BB krémet, és egy pár alapozót, illetve két mattító púdert, plusz egy Estee Lauder krémet; utolsó két rekeszben pedig rúzsok és ajakfilcek találhatóak.

Mindkettő nagyon nehéz lett :) Nem hiszem, hogy ebben a formában bárhova is fogom őket hordozni, de itthoni tárolásra tökéletes, és jól jönnek majd akkor, hogyha valahova megyek sminkelni, és szükség lesz egy hordozható sminkkészletre, és nem kell több neszeszerbe pakolászni majd a dolgokat. 

Nagyon ajánlom mindenkinek, aki nem tudja otthon hol tárolni a sminkcuccait, vagy annak aki gyakran jár sminkelni másokat. 


Köszönöm szépen a tippet lányok!





14 megjegyzés:

  1. De jól esett nézelődni :D
    Remek "szerszámos ládáid" vannak :)))

    VálaszTörlés
  2. Basszus...komolyan 2011 legjobb tippje, h az eredeti csomagolásban kell tárolni a MAC szemhéjpúdereket! Ahhhhhhh...én meg már majdnem mindegyik dobozkáját kihajítotttttaaaaammmmmm.

    Grat az új jövevényekhez!Jó érzéssel tölt el, h a mások szerint haszontalan vásárlásaimnak mégiscsak van értelme és nem CSAK szerintem :-)

    VálaszTörlés
  3. 2011 legjobb tippje számomra ez a tárolódoboz volt :)

    Én a MAC csomagolásokhoz buta módon ragaszkodom... de most tényleg jól jött.

    VálaszTörlés
  4. Baromi jók ezek a dobozok,mit nem adnék értük:D

    VálaszTörlés
  5. :) Tegnap én is beszereztem egyet. Legalább átlátom, mim, és hol van.

    VálaszTörlés
  6. Igen, így sokkal átláthatóbb. Nagyon jó kis tipp volt. Szerintem meg fognak lepődni a Baumaxban, hogy mennyire fogy a szerszámosláda a nők körében :D

    VálaszTörlés
  7. Tőlem nagyon távol van a baumax. Az internetes oldalukon meg nemtudok eligazodni.....:(

    VálaszTörlés
  8. Igen sajnos a honlapjuk nem sokat ér, és még nekem is gondot okozott budapestiként, hogy hova menjek, mert nagyon távol vannak tőlem, pedig itt van a legtöbb.

    VálaszTörlés
  9. jaj de kis szépeket vettél:)

    VálaszTörlés
  10. Szia.
    Melyik Baumaxban vetted? Köszi :) ja és Boldog Új Évet!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Újpestiben. Ha odatelefonálsz meg tudják mondani, hogy milyen színben van még belőle, ha esetleg ilyen színeket akarsz, akkor érdemes. Neked is BUÉK!

    VálaszTörlés
  12. .most lattam csak a fotokat, atya-gatya de jol neznek ki a kofferek, foleg ennyi szepseggel :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...