2011. december 5., hétfő

Lancome US vs. Europe

A Lancôme Tient Miracle a világ egyik legkeresettebb alapozója. 2011-ben elnyerte a Prix d'Excellence de la Beauté díjat is.



Hivatalos leírás:
A Teint Miracle egy olyan optikai – fényvisszaverő – technológiával kialakított alapozó, amely visszaadja a bőr természetes fényét. Titka az új pigmentgenerációban rejlik: a halványkékes pigmentek helyreállítják a bőr frissességét, míg a rózsaszínben játszók az élénkségért felelősek – a bőrnek ez a két belső színárnyalata ugyanis az évek során fokozatosan halványul el. Ráadásul az új eljárás lehetővé teszi a sötétebb pigmentek csökkentését is, amelyek elszürkítik, fakóvá teszik az arcszínt. Ehhez a tudományosan kialakított „egyensúlyhoz” adódnak a folyékony mikroösszetevők, amelyek sosem látott, érzéki ragyogást biztosítanak.

A zsűri véleménye
„Ez az alapozó fénnyel tölti meg az arcot, és fantasztikusan ragyogóvá teszi a bőrt. A tükör nem hazudik: létezik egy »előtte« és egy »utána« állapot.”
„Légiesen könnyű a textúrája, a bőr mélyén rejlő csodás ragyogást kelti életre, és púdert sem kell utána használnunk.”
„Már kis mennyiségben is olyan, mintha magát a fényt vinnénk fel az arcunkra. Nagyszerű érzés és igazi újítás!”
„Nemcsak az arcot világítja meg, hanem sugárzóbbá is tesz – az emberek azt gondolják, hogy egyszerűen szerelmesek vagyunk. Erre képes egy csöpp kis Miracle.”

Az én véleményem:
Tény ami tény, hogy vannak benne mikro fénypigmentek, ami az üvegben is látszódik, de felkenve mégsem ad olyan hatást, mintha highlighterrel kentük volna be az arcunkat. Nagyon szép természetes fény jelenik meg az arcon, de az összhatás mégis matt, nem kell tartanunk a túlzott kifényesedéstől. Amit a kék meg rózsaszín pigmentekről írnak, azt erősen túlzásnak tartom :)

Az én arcomon nagyon sok szín van, ezért mindenképpen kell rá valamilyen fedés. Például az orcáim ki szoktak pirosodni, a szám körül szürkés a bőr, a szemem sarkában kékeszöld, a szemem alatt lila, az orrom szeplős, szóval nem szeretem meztelenül hagyni az arcomat. Szépen egységessé teszi az arcomat. A nagyobb hibákat nem tünteti el, de nincs is ilyen elvárásom egy alapozó felé, arra ott van a korrektor.

Az állaga nagyon folyékony, az én kombinált bőrömmel nagyon jót tesz, kicsit a Vichy Normatient alapozóra emlékeztet engem, mint állagban, mind hatásban. Én beauty blenderrel szoktam fölvinni, azzal nehéz hibázni, nagyon kevés is elég belőle. Tényleg olyan érzés, mint ha nem lenne rajtam semmi. 

A csomagolás masszív üvegből van, és pumpás adagolóval rendelkezik, amiről tudjuk, hogy nagyon, jó, mert így tovább eltartható az alapozó.


Bizonyára sokan tudjátok azt is, hogy a ezt Julia Roberts-es reklámfotót betiltották Angilában túlzott retusálás miatt. Véleményem szerint teljesen felesleges lépés volt, az összes kozmetikai reklámfotónál csalnak valószínűleg. Tudjuk jól, hogy a szempillaspirál reklámokban műszempillát használnak, az arcnál pedig igenis eltüntetik a ráncokat a bőrhibákat. Senki se vár hatalmas csodát ezektől a termékektől, ha egy termék nem működik, az úgyis elterjed, ha működik, ha alátámasztja az elvárásokat akkor meg teljesen mindegy, hogy hogyan reklámozzák. Julia megy így is úgy is gyönyörű, akármit visel az arcán :)

Viszont van valami, amit nem értek az alapozóval kapcsolatban. Nyáron szerettem volna hozatni húgommal Amerikából, mert ott olcsóbban hozzá lehet jutni. Az volt a tervem, hogy kinézem itt a színt, aztán megkérem, hogy hozzon nekem onnan egyet. Ekkor figyeltem fel arra, hogy az amerikai kínálat nem egyezik az európaival. Egész egyszerűen teljesen más színek vannak az európai kínálatban, mint az amerikaiban. Ennek részben lehet az a magyarázata, hogy az úgynevezett európai bőr, az átlagosan világos vagy világosbarna, ezért a sötétebb színeket kivették a kínálatból. De nem arról van szó, hogy itt csak egy részkínálata érhető el, hanem teljesen más színek vannak ott.

Itt tekinthetitek meg a színeket:



Szóval elég nehéz volt kisakkoznom, hogy melyik szín lesz a jó nekem, sajnos nem is sikerült tökéletesen. Egy nagyon világos színt választottam, ami azért jó lesz, mert szinte már teljesen kifakult a nyári barnaságom, és alapvetően nagyon világos bőröm van, de nem tudtam rögtön elkezdeni nyáron használni. Ezért végül itt is vettem belőle egyet, valamivel sötétebbet. 



Viszont nem csak a színek térnek el, hanem a csomagolás is, két teljesen különböző dobozban árulják őket. Nem értem mi erre a magyarázat. Az amerikainak matt ezüst a csomagolása, a másiknak fényes, visszatükröződő ezüst. Nem zavar különösebben a dolog, de érdekesnek tartom.





A színekről még annyit, hogy mindkettő oxidálódik picit, emiatt könnyen illeszkedik a bőrhöz, és valószínűleg a különböző színű pigmentek is segítenek ebben. Igazából mindkettőt jól tudom használni jelenleg, de a kettő keverését is ki fogom próbálni. Legalább van egy nyári és egy téli színem is.

Én nagyon elégedett vagyok a termékkel, azt nyújtja amit vártam tőle: könnyű, légáteresztő fedést, matt hatást, és természetes üde fényt. Kiegyenlíti a színkülönbségeket az arcomon, de közepes fedésű, a nagy bőrhibákat nem fogja eltüntetni. 30 ml termék található az üvegben, de szerintem a végtelenségig elég lesz, mert nagyon kevés elég belőle. 

Utoljára itt egy méretbeli összehasonlítás az utazó szettben kapott alapozóval:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...