2012. január 29., vasárnap

Sunfleur arcápolási termékek

A Sunfleur Kozmetikai Kft-től én is kaptam két terméket tesztelésre, de nem elégedtem meg csupán azzal a kettővel, vettem melléjük két másikat is.


A Sunfleur Kozmetikai Kft. egy 1989-ben alapított családi vállalkozás, egy 100%-ban magyar tulajdonú cég. A népi orvoslást, és a magyar tájak speciális gyógynövényeit használják fel termékeikhez. Számomra nagyon szimpatikus, hogy egy teljesen hazai márkával is találkozhatunk a drogériákban.

A cég a közelmúltban hatalmas változáson ment keresztül, a termékek teljesen új dizájnt kaptak, a termékskála is átalakult. 

Édesanyámnak van egy régi arctisztítója, én is használtam párszor. Semmi különös nincs benne, türkiz színű, zselés állagú arctisztító, mely teljesen megfelel annak, amit ígér, frissíti, fertőtleníti, tisztítja az arcbőrt, anélkül, hogy szárítaná. Igazából azt nem nagyon értem, hogy ez a típusú arctisztító miért tűnt el teljesen a termékpalettájukból, nekem ez is tetszett. 




A termék áttetsző, letekerhető kupakos tubusban található. Nekem ez sokkal szimpatikusabb a mostani pumpás megoldással szemben, de ne ugorjunk ennyire előre...

Az új dizájn fantasztikus, nagyon tetszenek a növényi motívumok, mely minden terméken más és más mintázatban tűnik fel. Annyira jól mutatnak együtt! Balról jobbra: Uborkás arcpakolás, Kénes Arcradír, Tisztító bőrradír, Bőrmegújító arcradír. (Első kettőt kaptam ajándékba, tesztelésre, második kettőt én vettem.)


A forma is sokat változott, a puha tubusos kinyomós megoldás helyett pumpás kiszerelésben vásárolhatóak meg a termékek. Kezdetben nekem ez nagyon tetszett, praktikusnak és higénikusnak tartottam, de ahogy teszteltem őket, egyre inkább kezdtem meggondolni magamat erről. 
A kénes arcradírom kifolyt az első használat után, igaz ez az én hibám is, hiszen nem állítva tároltam, de furcsának találom, hogy a pumpás kiszerelés ellenére magától ki tud folyni. 
Viszont a kupaknak csillagos ötös, ugyanis teljesen magába zárta, nem engedte tovább folyni belőle. A kupak akkor is jól teljesített, amikor a bőrmegújító arcradírt a fürdőszobában használtam, nedvesség került a kupakba, majd a szobában tároltam, és nem száradt ki, szóval a kupak eszméletlenül jól zár, nagyon nagy dicséretet érdemel.
A pumpás kiszereléssel akkor lettem igazán elégedetlen, amikor a tisztító bőrradírom úgy döntött, hogy nem akar kijönni, hiába nyomkodtam egy csomót, és érzem, hogy van benne bőven még termék, egyszerűen nem akar kijönni. Az alábbi képen látható jobb középen, hogy mennyit sikerült belőle kinyomni összesen. Éppen, hogy kijött valamicske belőle. Félek, hogy ez a megoldás nagyon pazarlónak minősül, mert nem tudjuk kihasználni a terméket teljes mértékben, szerintem maradni fog az alján egy kis termék kihasználatlanul. Ha valakinek van ötlete, hogy mi lehet a probléma, miért nem működik és mit tudok tenni írja meg!


A kezemen az állagukat szerettem volna összehasonlítani. Felül a kénes arcradír, ami kicsit nyúlós, folyós állagú. A bőrradír és az arcradír kinézetre teljesen egyforma, apró pici fehér szemcsék találhatóak egy fehér krémgélben. Az alsó az uborkás arcpakolás, mely egy kicsit zöldes színű sűrű állagú krém.



Tipikus arcradír, megnedvesített bőrre kell felvinni, majd dörzsölni. Jól működik elégedett vagyok vele, enyhe, kellemes illatú. Zsíros, pattanásos bőrre ajánlott. Nekem vegyes bőröm van, helyenként nagyon ki tud száradni, szinte pikkelyes lesz, ezért különösen fontos nálam a radírozás, viszont a T-zónában pedig zsíros a bőröm. Azt tapasztaltam, hogy ez a termék segít eltávolítani a zsírosságot, miközben nem szárítja ki túlzottam a bőrömet.


Ezt a terméket még csak kétszer próbáltam ki. Az állaga ugyanolyan mint az előzőnek, és használni is ugyanúgy kell. Amit nem nagyon értek, hogy az előző miért bőrradír, ez meg miért arcradír. Mi a megkülönböztetés oka? A bőrmegújító hatását még nem tapasztaltam meg, mert még nem használtam eleget ahhoz. Az illata fenséges, nagyon természetes grapefruit illata van. Ha elfogy az előző, akkor ezt fogom használni radírozásra utána.


A következő termék szintén egy arcradír, de nekem ez megint furcsa, hiszen semmiben nem hasonlít az előbbihez, az előző kettő pedig szinte egyforma, mégis ezek kerültek egy kategóriába a grapefruit olajos arcradírral.  Ez  a termék sokkal inkább hasonlít egy lehúzható arcmaszkra. 
Elvileg úgy kellene használni, hogy száraz arcbőrre visszük fel, és miután teljesen megszáradt ledörzsöljük. Az első pár alkalommal így próbáltam ki, sajnos nem sikerült eléggé egyenletesen felvinni eleinte, és nem mindenhol száradt meg egyformán. De nagyjából igen, ezután ledörzsöltem, a mosdókagyló fölött. Nem nagyon tetszett, hogy oda kerül a keletkezett hulladék, de akit ez nem zavar, az használja így nyugodtan, mert működik, viszont én másik megoldást választottam. Én lehúzható maszként használom. Miután már belejöttem szépen egyenletesen eloszlatom a bőröm, majd miután teljesen megszáradt elkezdem lefejteni a bőrömről. Nem fog egy darabban lejönni, de nekem az amúgy se szokott összejönni, ha lehúzható maszkról van szó, de szépen lejön. Egy két kisebb részen, ahol nem jön le olyan könnyen, ott meg a dörzsölős módszert választom. 
Felvitel után néha csípi az arcbőrömet, de ez hamar elmúlik. Az illata eszméletlenül jó, kellemesen hűsíti az arcot, igazi wellness érzetet kelt. Majd száradás közben elkezdi feszíteni az arcot. Miután letépkedem ez a feszes érzés megmarad, és nagyon puhává varázsolja az arcbőrömet. A pattanásokra meg tényleg nagyon jó hatással van. Nekem mindig szép bőröm volt, szinte nem is volt gondom velük, de az utóbbi időben eléggé megváltozott valami, és nagyon sokat romlott a bőröm állapota. Úgy látom, hogy ez a termék segít a bőröm helyreállításában.


Az uborkás maszkot se úgy használom, ahogy javasolják. Kipróbáltam úgy is, hogy vastagon kentem be az arcom a termékkel, majd lemostam, de nem tetszett. Úgy éreztem, hogy tök feleslegesen kentem be vele az arcomat, mert úgyis lemosom majd. Én kisebb mennyiséget masszírozok az arcomba, majd egy enyhén nedves vattakoronggal törlöm át az arcomat utána. Lehet, hogy úgy is jól működik, de nekem ez jobban tetszik, hogy nem áztatom ki a bőrömből a beszívódott anyagokat. Aztán lehet, hogy tévedek.Az állaga sűrű, a krém zöldes színű, az illata nagyon kellemes, természetes uborka illat.

Szerintem ez a négy termék nagyon jól kiegészíti egymást, nagyon sokat segíthet valakinek, akit a pattanások kínoznak. Segítenek lehúzni a pattanásokat, illetve a hámlasztással eltüntetni a már meglévő hegeket. A gyulladáscsökkentő, az antibakteriális, a bőrmegújító, a hámlasztó, a pórusösszehúzó, a faggyútermelést szabályozó hatás mind nagyon jót tesz egy problémás bőrnek.

Én a következőképpen használom őket:
Hetente egyszer-kétszer leradírozom a bőrömet a tisztító bőrradírral, majd felrakom a kénes arcradírt, melyet lehúzható maszkként használok, és utána bekenek az arcom az uborkás pakolással. Nagyon jót tettek a bőrömnek.

Kénes arcradír Mikulás styleban :)

Amit még hiányolok a termékkínálatból, az egy tonik. Ők is azt írják a honlapon is, hogy fontos a három lépés az arctisztításban: tisztítás, tonizálás, hidratálás. 

Még valami ami nem volt nekem egyértelmű, hogy melyik arckrém lenne a legmegfelelőbb számomra. Mivel vegyes bőrtípusom van, ezért nem mertem a minden bőrtípusra való közül válogatni, de másoknál is láttam, hogy nyugodtan megtehettem volna, mert nem hagy zsíros érzetet a bőröm egyik kém sem. Szívesen kipróbálnék egy arckrémet is, ha az is ilyen jó, mint ezek, akkor sose válnék meg tőle. :)

Összességében nagyon elégedett vagyok ezekkel a termékekkel. Hamar megszerettem őket. Kíváncsi vagyok a többi termékükre is. A pumpás kiszerelést is jó ötletnek találom, tetszik, csak sajnálom, hogy nem működik tökéletesen. Remélem tudom majd használni azt is, ami most egy kicsit nem akar működni :) de szerintem a tubusos megoldás jobban teljesített.


Nektek mi a tapasztalatotok ezekkel a termékekkel?
Bejön ez a pumpás megoldás? Másnak is volt gondja a kinyomással?
Nektek melyik Sunfleur termék segített javítani az arcotok állapotán?


3 megjegyzés:

  1. a kénes arcradír nálam is szuperül teljesített,én nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Az én egyik választott termékem is a tisztító bőrradír volt,posztom is volt róla, nekem se akart egyszercsak kijönni az anyag, azóta fejtetőre van állítva :] Remélem neked is bejön a trükk. :]

    VálaszTörlés
  3. Kipróbálom majd, köszönöm a tippet. Remélem ez nem fog kifolyni... A kénes arcradír a vízszinteset sem bírta.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...