2012. február 4., szombat

MAC Party Parrot dupes

Mikor megtudtam, hogy az Iris Apfel kollekció nem érkezik hazánkba hatalmas csalódottság fogott el, mert addigra teljesen beleszerettem az Party Parrot nevű rúzsba. Nézelődtem interneten, de rendkívül népszerű színről van szó, szinte mindenhol azonnal elfogyott, az ebayen meg nagyon magas áron érhető el ... Szóval le kellett róla mondanom ...


Sajnos azonban nagyon megtetszett ez a pink-piros árnyalat, és mindenképpen szerettem volna valami hasonlót. Elég nehéz egy olyan termék dupeját keresni, amit még sosem láttam élőben, nem is kerestem igazából céltudatosan, hanem belefutottam egy két termékbe, amik csökkenteni tudják a Party Parrot hiánya okozta mély fájdalmamat :)


Ez a három termék az ami a leginkább hasonlít az áhított színárnyalathoz :


A baloldali Catrice Ultimate Shine rúzs 150 Berry Pink színben, a középső Rimmel Lasting Finish Kate rúzs 06-es színárnyalata, a jobb szélső pedig Catrice Ultimate rúzs 120 Call The Ambulance rúzs. A két Catrice rúzs most akciós 599 Ft-os áron érhető el, ennyit nagyon megértek.


A baloldali a legrózsaszínebb, a jobboldali a legpirosabb a három közül. Mindhárom krémes állagú, erős fedésű, nagyon pigmentált rúzs. A jobboldali hasonlít szerintem legkevésbé, mert pici csillámokat is tartalmaz. A leginkább szerintem a Kate Moss rúzs hasonlít a Mac rúzsra. A rúzsok kicsit megsérültek fotózás közben, mert felborultak :( de szerencsére csak kisebb sérüléseket szenvedtek.






Valószínűleg meg sem közelítik a Party Parrot szépségét, egyedi színét, de ők hárman eléggé hasonlítanak a MAC által megálmodott színárnyalathoz.

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...