2012. február 25., szombat

Milánói sminkkörkép 2.

Tavaly október után újra Milánóba vitt az utam. Akkor készítettem egy bejegyzést a Milánóban vásárolható sminktermékek köréről, most ezt szeretném kiszélesíteni, illetve felfrissíteni.

Ami a drogériákat illeti... Milánóban nincs Rossmann, Müller, DM, náluk nem olyan gyakoriak a drogériák mint nálunk... Milánóban egy Acqua&Sapone található, amiben a következő márkák találhatóak: Maybelline, Max Factor, Deborah, Rimmel, L'Oreal stb. Most felfedeztem egy másik drogériahálózatot is, amiből több is van Milánóban, ez a Tigotá. Ebben is ezek a tipikus drogériás márkák találhatóak meg mint nálunk Pupával, és Deborah-val kiegészítve. 
Ezenkívül jópár Douglas van a városban, de ezek ott nem olyan népszerűek, sokkal kisebbek, butik jellegűek, túlzsúfoltak és inkább parfümériaként funkcionálnak, sok helyen nem is árulnak egyáltalán semmilyen sminkterméket, némelyikben azonban van például Pupa.

Milánóban a magasabb árkategóriás sminktermékeket a Sephorában vásárolhatjuk meg, melyből öt található a belvárosban. A legnagyobb ezek közül a Corso Vittorio Emanuele II-n a Dóm közelében található. A következő márkák kínálatából válogathatunk: Benefit, Urban Decay, Dior, Yves Saint Laurent, Too Faced, Make Up For Ever, Clarins, Estee Lauder, Lancome, Givenchy, Clinique, Cargo, Guerlain, bareMinerals, és a Sephora saját márkás termékei közül. Ami engem nagyon meglepett, hogy nincsen NARS. Azt gondoltam, hogy egy Sephorában természetes, de sajnos olaszországben nem tudtam megnézni élőben a Nars Orgasm pirosítóját.

Van még két áruházlánc ahol szintén találunk sminktermékeket is, mostmár itthon is megtalálhatjuk ezeket, de sajnos a sminkkínálatot nem hozták magukkal, ezek a következők: Coin, OVS Industry. 
A Coin-ban vegyesen találhatunk olcsó és drága kategóriás sminktermékeket. Amikor legutóbb Como-ban jártam, ott találkoztam Inglot-tal is, de Milánóban abban a Coin-ban ahova sikerült eljutnom sajnos nem volt, viszont volt Revlon. Az Essence és Catrice termékeket is itt vásárolhatjuk meg. 
Az OVS-ben egy-két tipikus drogériás márka mellett jelen voltak az olasz márkák: Deborah, Pupa, és egy szintén olasz márka, ami szinte csak Milánóban és környékén érhető el a Shaka is. Ez a márka elég széles kínálattal rendelkezik, a sminktermékek mellett kiegészítők is jelen vannak a kínálatban. Árkategóriában is és minőségben is körülbelül a Catrice-szal, és a H&M-es sminktermékekkel van egy vonalban. Rúzsból (5,99 €) és körömlakkból (1,99 €) mindenféle szín megtalálható ... ha itthon is lenne ilyen, biztos vennék jópárat közülük, de most nem akartam erre költeni, nem tartottam eléggé érdemesnek a vásárlásra.

A KIKO-t is jól ismeri már mindenki. Egyre több helyen érhető el, mostmár nem csak olaszok, hanem a spanyolok, németek, angolok, portugálok és franciák is könnyen hozzájuthatnak, hiszen a Kiko terjeszkedni kezdett az utóbbi időben. Nem bánnám, hogyha nálunk is megvetné a lábát. Szerintem egy nagyon  jó márkáról van szó, ár-érték arányban szuper. Változatos kollekciókkal, és folyamatosan megújuló termékkínálattal állnak elő. Időszakról időszakra pedig leakcióznak valamilyen termékkört, októberben a szempillaspirálokat (csak egy párat kivéve) egységesen 3,9 €-ért kaphattuk meg, utána a szemhéjpúderek nagy része volt akcióban, most  pedig a rúzsokat árulták 2, ill 3 €-ért, illetve a szem és szájceruzákat 2,9, ill 3,9 €-ért. A sminktermékek mellett speciális bőrápolási termékeket is vásárolhatunk. A kimenő körömlakkok pedig mindig 1,5 €-ért érhetőek el.
A Kiko újdonságai között most repedezős, illetve mágneses lakkokat találhatunk, illetve újdonságként jelentkezik a Kiko BB Cream (Coloured Beauty Balm) is. Már itthon is észleltem a képekből, videókból, hogy ez bizony nem olyan, mint amire én nyugodt szívvel rátenném a BB elnevezést. Mindenesetre kíváncsi voltam, úgyhogy kipróbáltam az üzletben: ez egy olyan arckrém, amiben apró barna színező gyöngyök vannak, a fedése a nullával egyenlő, annyit tud, hogy kicsit színezi az arcot, kicsit egységesebb színt biztosít. Az volt a tervem, hogy hozok belőle haza bemutatni, de annyira béna volt, hogy sajnáltam volna rá kiadni 8,9 €-t. Tartalmaz ugyan fényvédőt (SPF 15) de még csak köszönő viszonban sincs az eredeti BB krémekkel, ez csak egy színezett hadratáló krém, de őszintén szólva annak is gyenge. Kicsit zavar, hogy visszaélnek a BB elnevezéssel. Na de hibák ide vagy oda, a Kiko egy nagyon jó márka, professzionális a kínálata. A MAC-re emlékeztet engem, habár a minőség jóval elmarad tőle, de mégis, van bennük valami hasonlóság. Árban is jóval alatta helyezkedik el, éppen ezért nagyon megéri az árát.

Találtam valami újat is, valami csodásat, ez az amiről a leginkább szeretnék nektek beszélni, mégpedig ez a MADINA. Szintén milánói márkáról van szó, két ága van, az egyik a Revolution Madina, ami a magasabb árkategóriát képviseli, és rendkívül szép termékekkel találkozhatunk a termékvonalon belül, illetve a Madina Milano, ami elképesztően széles kínálattal rendelkezik, és emellett nagyon jó minőséget kínál kedvező áron. Ez egy nagyon új márka, Milánóban három boltjuk található, és ezen kívül is csak négy bolt van még egész Olaszországban. Nekem leesett tőle az állam, az üzlet kívülről is nagyon csalogató volt, de amikor beléptem a boltba, tudtam, hogy egy csodás helyen járok, a mennyországban éreztem magam. Nem is tudom, volt e valaha olyan márka amitől ennyire belelkesültem volna.
Szinte csak itt vásároltam az egész milánói utazás alatt, de minden nagyon megérte, és ha lett volna elég pénzem rá, még sokkal több mindent vásároltam volna. Szeretném majd egy külön posztban bemutatni ezt a  márkát a vásárolt termékekkel együtt.
Elöljáróban annyit szeretnék elmondani róla, hogy szintén vannak limitált kollekcióik. Amikor én voltam kint akkor még a Valentin napi kollekció számított újdonságnak, ami Mickey&Minnie csillámos púderből, és pirosítókból állt, illetve szintén limitált kollekció részeként voltak Hét törpés szemhéjpúderek is. Én főleg ezekből válogattam. A honlapon azóta kiraktak két új kollekciót is, ami hamarosan elérhető lesz. 
A szemhéjpúderekből létezik önálló mono szemhéjpúder és utántöltő változat is, amelyeket mágneses palettába lehet gyűjteni. A Hét törpés kollekcióból, csak utántöltős változat jelent meg, úgyhogy vettem hozzájuk egy mágneses palettát is. A különböző finishű szemhéjpúderek, különböző nyomást kaptak, így messziről meg lehet különböztetni a matt, a fényes, a szatén, a csillogó, a duokróm színeket. Itt van pár kép, hogy lássátok miről beszélek:



A kínálatban nagyon jó minőségű ecsetek is vannak, abszolút professzionálisak. Ha nem lenne már vagy 100 ecsetem, akkor biztos vettem volna, mert nagyon puha szőrű, minőségi ecsetek voltak.
Sok termék akcióban volt, illetve jobban megérte, hogyha többet vásároltunk belőle. A csomagolás eléggé összevissza, és ez általában engem zavarni szokott, de itt abszolút nem zavart, sőt örültem, hogy ilyen sokfélével találkozhatok. Ami viszont zavar, hogy az üzlet kínálata nem egyezik a honlap kínálatával. Voltak olyan termékek a boltban, ami az oldalon nem elérhető, és van olyan termék, amivel a boltban nem találkoztam. Viszont van valami, ami kárpótol engem, és remélem ti is fogtok neki örülni: A honlapról lehet rendelni, és szállítanak ide is. A szállítási költség 9,6 € 2 kg-ig, ami nem olyan olcsó, de én biztosan fogok rendelni, mert szerintem még így is megéri. Ha valaki szeretne rendelni, szóljon, mert szívesen rendelek vele együtt, és akkor megoszlik a szállítási költség. Az oldalon Paypallal, banki átutalással, és bankkártyával is lehet fizetni. A honlapról vásárolt, nem használt termékekre pedig visszavásárlási garancia van.


Egyelőre ennyit elméletben a Milánóban vásárolható sminktermékekről, nemsokára bemutatom nektek az is, hogy miket vásároltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...