2012. április 9., hétfő

Barcelonai haul + Agatha Ruiz de la Prada

Világjáró hugicám most Barcelonából hozott egy két dolgot nekem.





Az Agatha Ruiz de la Prada ajakbalzsam állaga elég kemény, nehéz belőle kinyerni a terméket, többször kell az ecsettel rámenni, mire elég mennyiséget vesz fel. Az illata nagyon finom, málna illatú. Tudom, hogy a színe elég erőteljesnek tűnik, de felvitelkor szinte nincs is színe. Nagyon szeretem az ilyen jellegű tégelyes ajakápolókat.



A Kiko Shiny Pearl rúzsát nagyon megszerettem az előző alapján. Ez a 189-es árnyalat, ami gyengén barackos pink árnyalattal, és enyhe csillogással fedi be az ajkakat. Az tetszik benne, hogy olyan hatása van mint egy szájfénynek, de a sűrű állaga miatt sokkal tartósabb annál.



A szempillaspirál az én kérésem volt, mivel most áprilisban újra akciósak a szempillaspirálok, 3,9 €-ért lehet őket megvásárolni. Ez a szempillaspirál nagyon tetszett múltkor is, de nem akartam már annyi mindent venni, viszont ennyit meg nagyon megért. Sűrű a keféje, emiatt jól szétválasztja a pillákat, az íve pedig segít megemelni a pillákat. Nekem hosszú de túl egyenes pilláim vannak, számomra ez a kialakítás a legmegfelelőbb.

Na de mégis milyen márka az az Agatha Ruiz?
Agatha Ruiz de la Prada egy spanyol tervezőnő-dizájner. Stílusa őrült, nagyon színes, és bohém. Az egyik kedvelt motívuma az ajakbalzsamon található szívecske. Szeretném bemutatni nektek őt képekben...





Munkái a kifutóról...







Ez egész hordható :D
Dizájner termékei...










Nekem ez a sok szín már túl tömény, de mindenképpen jó kedvre derítenek. Remélem titeket is.

1 megjegyzés:

  1. Nekem is van ilyen ajakápolóm, szintén Barcelonából (de szerintem kb minden ország duty-free shopjában van, mert már anya is hozott máshonnan:) ), csak nekem kivis, és az zöld:D Én nagyon imádom:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...