2012. április 9., hétfő

Beköszöntött a nyár a KIKO-ba


A KIKO nyári kollekciójából több dolog a legjobban a duokróm lakkok tetszenek. Csodálatos színekben pompáznak. A pink-lila-arany árnyalatba máris beleszerettem. 



A pigmentek is nagyon tetszenek, már néztem az üzletben a pigmenteket,jónak tűntek, de nem találtam olyan színeket, amire szükségem lenne. Ezek közül tudnék válogatni.

A bronzosító-pirosító tirók is nagyon jól néznek ki szerintem.

A KIKO-ba is elértek a hosszan tartó ajakfilcek. Bár ez a termék eleinte nagyon népszerű volt, szerintem népszerűsége megjelenése óta jelentősen csökkent. Nem olyan tartósak, mint ahogy azt ígérik, némelyik furcsán kopik, és a színárnyalatok is legtöbbször túl erőteljesek, túl sötétek. Éppen ezért szívesen kipróbálnám ezeket a világos színeket.

Ez a termék az ami számomra a legérdektelenebb...bronzosító testolaj...nem tudom elképzelni azt a helyzetet amikor szükségem lenne ilyesmire...
A napvédő kompakt alapozó púdernek, és krémes alapozónak látom értelmét, de én biztos, hogy inkább BB krémet választanék ezek helyett nyárra.
A márványos bronzosító sosem volt nagy kedvencem. A bronzosítóból inkább az egyszínű, matt árnyalatokat kedvelem.
Az 50-es fényvédelemmel rendelkező primer sem rossz ötlet. Mit jelenthet a City filter?
Ez a termék nekem nagyon nem tetszik, ezért is hagytam utoljára. Folyékony szemfesték. Már eleve nagyon gyanúsan hangzik nekem ez a formula, és a színek sem túl nyerőek számomra, főleg ez a királykék... : /


Mit szóltok a KIKO nyári újdonságaihoz? Ti mit vennétek meg szívesen belőle?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...