2012. április 1., vasárnap

The Body Shop kívánságlista

Jövő hét kedden nyílik az első The Body Shop üzlet az Arénában.
A márka eddig a netbodyshopon keresztül, illetve MOM parkban idáig is elérhető volt, de most megnyílik az első boltjuk, amiben sokkal kényelmesebben, szélesebb kínálatból válogathatunk.

 Számos termékük világszerte nagy népszerűségnek örvend.
Az egyik legnépszerűbb terméktípusuk a Body Butter-ek. Ezek a termékek egyedülállóak a piacon, hiszen a testvajak, és a testápolók egyedülálló ötvözete képezi a formulájukat. Picit lágyabbak, krémesebbek, mint a hagyományos testvajak, de sokkal töményebb, hosszan tartóbb hidratálást nyújtanak, mint egy sima testápoló. Én is szeretném kipróbálni valamelyiket.


Egy olyan etikus márkáról van szó, ami nem csak azt tartja fontosnak, hogy kiváló természetes alapanyagokat felhasználva jó minőségű bőrbarát kozmetikumokat állítson elő, hanem számos társadalmi célkitűzést is maga elé állított. Nem végez állatkísérletet, Fair Trade beszerzést folytat, harcol az emberi jogokért én a női önbecsülésért. Sokat tesz a környezetvédelemért is, a kozmetikai iparban elsőként jelent meg nála a 100%-ban PET palackból újrahasznosított csomagolás.


A sminktermékeik is nagyon jó minőségűek, jól pigmentáltak. Van néhány olyan termék, ami különösen felkeltette a figyelmemet. 

Nagyon tetszik a Honey bronzosító púderük, ami négyféle erősségű természetes matt barna színben érhető el. Mivel matt, ezért jól használható kontúrnak, és az egész arcra is. Ráadásul a világosabb bőrűek is könnyen találnak magunknak megfelelő színárnyalatot.

 A Gonden Pink 04-es árnyalatú pirosító eléggé hasonlít a Nars Orgasm nevű pirosítóra képeken. Úgy tűnik, hogy elég jól sikerült dupe-ról van szó. Mivel az Orgasm horribilis áron érhető el, azt valószínűleg sosem fogom megvenni, de a színbe bele vagyok esve, úgyhogy ezt mindenképpen szeretném megvásárolni.



Itt egy link az összehasonlításról:

Tégelyes ajakápolóm már van tőlük, de a most megjelent színezett ajakápolókból is biztosan vásárolni fogok, hiszen ezek bárhol könnyedén használhatóak, sokkal kompaktabbak, mint a tégelyes változat, amit inkább otthon használok szívesen. Valószínűleg a Strawberry árnyalatot fogom választani.

Ezeken kívül valószínűleg fogok sampont, testradírt, dezodort ... stb. is vásárolni, amint elfogynak az eddig meglévő termékeim. Tudom, hogy idáig is elérhető volt ez a márka, és kíváncsi is voltam rá, de valahogy mégsem határoztam el magamat ezeknek a termékeknek a megvásárlására, illetve csak külföldön mentem be ilyen üzletbe. Valószínűleg tényleg jobb és kényelmesebb megoldás lesz az újonnan megnyíló üzlet az Arénában. Úgy gondolom, hogy a termékeik hamarosan elárasztják a blogokat hazánkban is. :)


Ti használtok The Body Shop termékeket? Mit ajánlanátok megvenni?

2 megjegyzés:

  1. zsákmány bejegyzés lesz? :) én csak sokat nézelődtem, kipróbáltam a krémeket, meg kipróbáltam sok sminkcuccot, de a végén nem vettem semmit... még gyűjtöm a pénzt rá :D a shimmer waves bronzosító-pirosító, és a sheavajas testvaj a befutó nálam, bár legszívesebben az egész boltot hazavittem volna :)

    VálaszTörlés
  2. Persze! Mindenképpen lesz majd :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...