2012. április 29., vasárnap

Füstös szem + pink száj

Sokszor hallani, hogy sötét szemfestés mellé nem igazán passzol az ajkak erőteljes kihangsúlyozása. Ezzel lehet játszani egy picit, erőteljes sminket készítünk ugyan, de picit finomabb árnyalatokat használunk hozzá. Egyébként meg nem szeretem az ilyen általánosító szabályokat :) Nézzétek meg, milyen lett!




Amit használtam hozzá: BeYu Paletta + Sigma E70


Pirosító helyett bronzosítót használtam, így nem került a sminkbe még egy újabb szín, csak finoman árnyékoltam az arcomat vele.

Rimmel Lasting Finish Kate Moss 05 + H&M ajakápoló



Imádom a rúzs színét! Pink ugyan, de mégsem olyan nagyon erőteljes színárnyalat, szerintem nyugodtan viselhető nappali smink részeként is.


2 megjegyzés:

  1. A fényviszonyok miatt nem igazán látni a rúzs pontos színét :(

    VálaszTörlés
  2. Hát pedig majdnem teljesen ilyen színe van, csak egy picit sötétebb.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...