2012. április 15., vasárnap

Tavaszváró körmök + egy tipp

Várom már, hogy újra jó idő legyen. Addig is amíg ilyen borongós az idő a körmeimre csalogattam a tavaszt ezzel az élénk pink-korall árnyalattal.






Amiket használtam hozzá:

Oriflame limitált pink-korall árnyalat
Essence pelyhes fedőlakk
Most pedig szeretnék egy két hasznos tippet mutatni nektek a körömlakk könnyebb eltávolításához.
A körömlakk lemosó folyadékot (Essence kókusz vanília illatú) egy szappanadagolóba (Ikea) töltöttem, így nagyon egyszerű adagolni, nem kell foglalkozni a kupak letekergetésével. Csak alátartom a vattakorongot, és egy vagy két nyomás elég is. Ez a legjobb módszer akkor, ha lakkozást elrontjuk, és csak egy vagy két körmöt kell lemosni az újralakkozás előtt.  


A csillámos, vagy erőteljes színű lakkokat mindig nehezebb lemosni. Én erre azt találtam ki, hogy a sima vattakorong helyett ilyen dörzsis vattakorongot használok, ami megkönnyíti a körömlakkok eltávolítását. Mivel ez a fajta vattakorong ovális, és sokkal nagyobb, mint az átlagos, ezért félbe szoktam vágni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...