2012. május 1., kedd

Áprilisi 10+1 kedvenc


1.   Biomed Kamilla Krém: Ezt eredetileg azért vettem, hogy a sebeim gyorsabban gyógyuljanak be tőle. Ma viszont az egész arcomon használom heti egyszer kétszer, szépen lehúzza a gyulladásokat, segít begyógyítani a megmaradt hegeket, és puha bőrt varázsol. Sajnos csak ez jön be most a pattanások kordában tartására.

2. Szívecske alakú szemhéjpúder: Még 2007-ben vettem Milánóban, egy nagyon cuki kis sminküzletben, ami azóta megszűnt. Se márkát, se színárnyalatot nem tudok mondani. Nem annyira pigmentált, mint amilyet szerettem volna, ezért nem használtam, de most újra elővettem, mert highlighternek kiváló, éppen csak egy kis szolid fénye van.

3.  Maybelline Dream Nude Airfoam: Nem ezt tartom a világ legjobb alapozójának, de most nagyon szívesen használom ezt, mert viselése olyan mintha nem is lenne rajtam semmi, teljesen tud tőle lélegezni a bőröm. A fedése pedig mindehhez képest nagyon jó, mivel építhető. Ráadásul, gyorsan és könnyen használható. Valószínűleg gyorsan el fog fogyni.

4.  Fémtégelyes ajakápolók: Egyszerűen beleszerettem ebbe a megoldásba. Szuper! A H&M es a kedvencem az illata, és az állaga miatt is. A Women' Secretes kicsit ragadósabb, az Agatha Ruiz pedig egy kicsit keményebb a kelleténél, de azokat is szívesen használom.

5.   Az ajakápolókat a Sigma F70-es korrektorecsettel szoktam felvinni. Mivel elég nagy a szám (:D) ezért sokkal praktikusabb ezt használni a számon, mint egy ajakecsetet. Nem is tudom, hogy van-e olyanom, mert nem szoktam sose használni. Minden használat előtt fertőtlenítem az ecsetet sebbenzinnel.

6.   Itt a tavasz, minden egyre színesebbé válik, úgyhogy az április kedvenc rúzsom is egy elég színes darab lett: MAC - Watch me shimmer, ami egy nagyon üde pink-korall szín.

7.  The Body Shop pink grapefriut testvaj: Egyszerűen elolvadok az illatától, olyan friss és természetes. Az az igazság, hogy nem nagyon szoktam kenegetni magamat, mert egyszerűen elfelejtem, egy csomó testápolóm romlott már meg, mert nem gyakran  jutott eszembe használni őket. Ez a testvaj szuper megoldás, ugyanis máris függőséget okozott :) nem bírom elfelejteni, hanem egyenesen vágyom rá, hogy kenegessem vele magamat. Azt hiszem nemsokára megvehetem a nagy kiszerelést is belőle. És tényleg jó, annak ellenére, hogy testvaj nem nehéz az állaga, könnyen felszívódik. IMÁDOM!

8.  Az Essence pelyhes lakkot szerintem senkinek sem kell bemutatnom. Nagyon örülök, hogy ilyen jó áron és könnyen hozzá lehet jutni egy ilyen lakkhoz. Én szerettem volna a Nubar pelyhes lakkját megrendelni, de sose szántam rá magam végül. Szuper, hogy ennyiért is hozzá tudunk jutni egy ilyen szépséghez. Ami fölé csak lehetett feltettem.

9.  KIKO Curling szempillaspirál: Tényleg megfelel a célnak, szépen elválasztott göndör pillák. Amit nem szeretek benne, hogy picit hullik a festék egy idő után, de nagyon minimális mértékben, szóval nem olyan elviselhetetlen. Hamar elfogyasztom ezt is. Ennyiért (3,9 euró) nagyon megérte.

10. Oriflame Nature Secrets málna-menta kézkrém: Nagyon ritkán használok kézkrémet, mert nem bírom elviselni, hogy utána ragad a kezem.Viszont nagyon szeretek kézkrémet venni, mert nagyon jó illatokban lehet őket kapni, főleg az Essence és az Oriflame limitált kézkrémeit halmoztam fel.  A zsíros állagúakat nem tudom elviselni. Ez a krém egy könnyedebb vizes állagú kézkrém. Nagyon jól felszívódik, nem hagy zsíros érzetet maga után.

+1.  Az AVON Planet Spa Provance-i levendula és jázmin hajápoló olaja megmentette az ecseteim életét. Elképesztő, hogy mennyire felpuhítja őket, még azt is puhává varázsolja, ami soha életében nem volt puha, mindig szúrt. Csodát tesz. Kipróbáltam a hajamon is, de nem tapasztaltam semmi különöset, csak bánom hogy egy kis részét a hajamra pazaroltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...