2012. május 13., vasárnap

Coca Cola lips

Az utóbbi időkben rákaptam a tégelyes ajakápolókra, gyártottam és vásároltam is több félét, és megfogadtam magamnak h nem veszek újat egy darabig... Ennek nem tudtam (és nem is akartam) ellenállni...

Coca Cola Lip Smacker

Coca Cola illata és íze van és mindez ebben az elbűvölő csomagolásban. A színe a tégelyben barna, apró csillámokkal, de felkenve teljesen átlátszó. Egyébként nem is baj, hogy eddig nem kedveltem ezeket, mert a csomagolásuk miatt már több százat képes lettem volna megvenni. Régebben azért nem szerettem ezt a típusú ajakápolót, szájfényt, mert nem szeretek belenyúlni kézzel az ilyen ragadós termékekbe. De mióta a Sigma korrektor ecsetet használom az ajkaimra, a helyzet megváltozott. 
Az egyedüli probléma amit még nem oldottam meg, hogy ezeket csak itthon tudom használni, mert az ecsetet körülményes magammal vinni, mivel egy használat után ragadós lesz, tehát akkor mellékelhetek hozzá rögtön ecsetmosó folyadékot is, vagy be kell szereznem egy csukható ajakecsetet, ami ha nem is olyan jó mint a Sigma, megfelel majd a célnak, és így nem kenek vele össze semmit.

Ez az ajakápoló egyébként nagyon jónak ígérkezik, úgy jellemezném, hogy nem ragadós, hanem tapadós. Az állaga elég kemény, de azért könnyen fel tudom szedni az ecsetre a megfelelő mennyiséget, könnyen  el lehet oszlatni, és sokáig fennmarad. 

Ár: 1290.-
Forrás: Douglas

Úgy tudom, hogy a Claire's-ben is lehet kapni kólás ajakápolókat, ott is érdemes megnézni, hogyha kitekerős formára vágytok. Régen a Douglasban is volt több ízben, a vaníliás kólára kíváncsi voltam, kár, hogy nem vettem meg. Egyébként az íze nem túl intenzív, aminek én örülök, ugyanis így nincs a késztetés, hogy lenyalogassam.

Ui:
Bocsi a statisztikai számításokért a háttérben, de most csak egy gyors fotóra futotta a szakdolgozat mellett....


Hogy tetszik?
Nektek van Lip Smacker ajakápolótok? 
Milyen ízűt vennétek meg szívesen?

1 megjegyzés:

  1. :-) Nekem a "kólás" a kedvenc ezek közül, de a barátom nem nagyon rajong érte, így nem vettem belőle még 1-et.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...