2012. június 4., hétfő

Körömlakkos TAG

Katynál találtam ezt a kérdéssort, és úgy gondoltam kitöltöm ezt is, ha már a rúzsaimról is írtam...


1. Melyik a kedvenc körömlakkmárkád?
Catrice, de szerintem ezzel nem okozok senkinek meglepetést... Drágább körömlakkokat mondjuk még nem nagyon próbáltam, de az átlagos árú drogériás márkák közül nekem ez az egy vált be.

2. Csillámos lakk vagy csillám nélküli?
Hát eddig azt vágtam volna rá, hogy csillám mindenek felett, de megszerettem ez egyszínű, fényes lakkokat is mostanában ... de mégis hű maradok a csillámhoz.

3. OPI, China Glaze vagy Essie?
Hát nem próbáltam még egyiket sem, a legdrágább lakkom talán egy Orly lakk, de teszenek az OPI lakkok, úgyhogy azt választom.

4. Milyen gyakran fested a körmeidet?
Életemben először műkörmöm van, szóval mos nem festem egyenlőre, de a lehető legritkábban szoktam kifesteni, van, hogy egyáltalán nincs is kifestve. A lemosást utálom a legjobban az egész procedúrában. Ha jó a lakk minősége, akkor hetente egyszer-kétszer festem, de ha egy nap után pattogzani kezd, akkor se festem ki minden nap újra.

5. Mik a kedvenc színeid a körmödön?
Jelenleg a pink, korall, lila. De mostanában tetszenek másokon a neon színek is, kipróbálnám. És szeretnék venni, egy fáradt rózsaszín színű lakkot is.

6. Sötét vagy világos színek?
Hát inkább sötét, de a túl sötét színeket sem szeretem. Leginkább a kettő közötti vibráló, élénk színű lakkokat szeretem.

7. Mi van most a körmödön?
Hát most műköröm, ami csillámos ... De amikor legutoljára volt kifestve, akkor egy lila és egy türkiz Catrice lakkal volt csíkosra kipingálva.

8. Szereted a matt lakkokat?
Igen, de nem a kedvenceim. A mattító lakkal viszont érdekes megoldásokat hozhatunk létre, az szuper találmány szerintem. :)

9. Szereted a francia manikűrt?
Szeretem, de önmagában baromi uncsinak tartom. Főleg a sima fehér kerget világgá engem, sehol egy kis virág, vagy egy csík, vagy egy szín, vagy valami ... Nekem ez túl egyszerű.

10. Kedvenc szín a nyárra?
Korallllllllll <3


Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is...


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...