2012. július 22., vasárnap

Smink és haj fesztiválra

...ajjaj lassan egy hónapja nem írtam semmit. Eltűnésem oka azonban igen lelombozó.  Nem nyaralni mentem, és nem távol vagyok a civilizációtól. Egyszerűen csak arról van szó, hogy nekem szinte még csak most kezdődött el a nyár. A munka és a suli teljesen lefoglalt, és most van időm pihenni, a szabadidőmben meg igyekszem sportolni, illetve bulizok végre egy kicsit.

Nyáron jókat lehet bulizni a szabadban megrendezett koncerteken, vagy a fesztiválokon. Én sajnos idén egy fesztiválra sem megyek, de gondoltam, hogy elhozom magamnak picit a fesztivál hangulatot itthonra vasárnap délután. Ennek az eredményét láthatjátok itt :)



A smink nagyon egyszerű: Próbáltam fesztiválos körülmények között is elkészíthető sminket bemutatni. Alapozón, tuson, bronzosítón, és ajakbalzsamon kívül, a szememre egy kis lila matt szemhéjpúdert tettem (és persze alá szemhéjalapozót).


A hajamon pedig kipróbáltam a pasztellkrétás színezést. Három krétát vettem, egy pinket, egy türkizt és egy lilát. A pink kréta sima pasztell kréta, az drágább volt, a két olajpasztell kréta kb együtt volt annyi mint a sima. Nem tudtam, hogy olajpasztellel is működik e a hajszínezés, de egyrészt jóval olcsóbb volt, másrészt sokkal szebb és élénkebb színek voltak a kínálatukban, úgyhogy azokból is vettem. A pink kréta szinte egyáltalán nem is látszódott, viszont a másik kettő igen.




Az általam alkalmazott módszer eléggé nevetséges folyamatként zajlott. Fogtam egy olyan papírt, amin matricák voltak, de már le van szedve, mivel ennek a felülete könnyen letörölhető. Ráfektettem a hajamat, és elkezdtem rajta összefirkálni, beszínezni. Eléggé intenzíven megfogta a hajamat, mivel picit darabos volt az állaga, ezért még szükség volt arra, hogy az ujjaimmal összemaszatoljam, belemasszírozzam a festéket. Ilyenkor enyhén összeáll, úgyhogy belakkoztam hajlakkal, majd miután megszáradt kifésültem óvatosan. 

 

Szerintem egész jó lett a végeredmény, a színek tényleg látszódnak a hajamon. Szerintem fogok még venni egy rózsaszínt is, és buliba, vagy egy két alkalomra be fogom színezni ezzel a hajamat.

Nektek hogy tetszik a végeredmény? Kipróbálnátok vagy kipróbáltátok már?

2 megjegyzés:

  1. hol lehet ilyen haj krétát venni??

    VálaszTörlés
  2. Hát ezt nem kifejezetten hajra találták ki :) Én a kreatív hobbyban vettem. Van Gogh olajpasztell kréta a neve.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...