2012. augusztus 20., hétfő

Ecsettisztítás újratöltve

Már közzétettem az ecsettisztítással kapcsolatos szokásaimat régebben: http://makeupismyskin.blogspot.hu/2012/04/ecsettisztitas-tobbfelekeppen.html

Sajnos a benzinnel való tisztítás hiába népszerű, csak a szintetikus szőrű ecseteken működik jól. A természetes szőrű ecseteimet kiszárította, és töredezni kezdett a szőrük. Pici babaolajjal helyre lehetett rakni a puhaságukat, de még mindig töredeznek kicsit :(

Az ilyen ecseteket jobb babasamponnal, vagy szappannal mosni. Sok szappan is száríthat, ezért én egy olívaolajos Doliva szappant használok ehhez. Ha nekiállok ecsetet mosni akkor a szintetikusakat is átmosom, nem csak a természetes szőrűeket. 


Benzint ill. ecsettisztítót csak akkor használok, ha hirtelen kell kimosni valamelyik ecsetből  a színt, és nem tudom megvárni a hosszú száradási időt. Benzint a szintetikus ecsetekhez, a természetes szőrűekhez pedig az ecsettisztítót használom ilyen esetben. Mindkét esetben csak papírtörlőre löttyintek a folyadékból, és abba "dörzsölöm" az ecsetet, de nem merítem el a folyadékban őket.

Azt hiszem ez sokkal kíméletesebb módszer, mint az, hogy jól megmártom benzinben ill. alkoholos ecsettisztító folyadékban az ecseteimet.

Viszont sajnos ez sem tökéletes... Főleg ha olyan béna valaki mint én ..


Sajnos beleejtettem az egyik kedvenc ecsetemet a folyó vízbe a mosdókagylóba, és a festék lepattogzott róla. Jobb híján bekentem egy kis BTGN fedőlakkal, hogy ne pattogjon tovább, de elég csúnya lett. Van valakinek bármi ötlete, hogy hogyan tudnám kicsit rendbe hozni a kis drágámat? :(

Vigyázzatok az ecseteitekre - jobban mint én - mert ha óvatosan bántok vele, akkor akár örök éltűek is lehetnek. :)

2 megjegyzés:

  1. Esetleg pink körömlakkal nem lehetne átfesteni a lepattogzott részeket?:)

    Én egyébként hajbalzsamot használok ecsettisztításhoz, lehet, hogy kicsit bizarr, de nekem bevált.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg bizarr egy kicsit, még eddig senkitől sem hallottam. De ha beválik akkor tökjó :)majd lehet, hogy én is kipróbálom.

      Pink körömlakkal be lehetne festeni, de sajnos már ígyis úgyis ronda lesz :((((((

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...