2012. augusztus 14., kedd

Kutyadolog



Vasárnap kutyakiállításon voltunk. Aki ismer engem, az most azt gondolhatja, hogy ez lehetetlen :) de nem, ez IGAZ! Aki nem ismer annak elmesélem, hogy világ életemben féltem a kutyáktól, még a piciktől is, még a bébikutyáktól is.

Amikor barátnőm megemlítette, hogy mennek Esztergomba a kutyakiállításra, és mondta, hogy én is mehetnék velük, nem tudtam eldönteni, hogy komolyan gondolja-e, hiszen ismer. Aztán úgy döntöttem, hogy mivel nagyon szeretem a várost megyek velük, és amíg ők bent vannak, majd elfoglalom magam. Fel is készültem fürdőruhával és túracipővel is, de aztán amikor megérkeztünk meggondoltam magam, és úgy döntöttem, hogy én is bemegyek. Valahogy magával ragadott az egész környezet, a sok fajta kutya látványa.

Életem legeslegjobb döntéseinek egyike volt ez a döntés. Nem állítom azt, hogy innentől kezdve bármelyik kutyával lepacsizok bárhol, de egészen megváltozott a hozzáállásom. Már nem érzem magam kellemetlenül, nem vagyok olyan ideges, hogyha a közelemben megjelenik egy kutya, már nem azt gondolom elsőre, hogy mindjárt megtámad, hanem hogy milyen aranyos vagy jópofa. Olyan volt ez az egész, mint egy gyorsterápia. Már odáig fajult a dolog, hogy a legnagyobb kutyát is simogattam, és  megtaláltam a legédesebb kutyafajtát is, aminek boldogan a tulajdonosa lennék. :)

Nézzétek meg a kedvenc kutyusaimat ...

Ha már "beauty" blog...

Hippikutya :)

Neki nagyon szurkoltam

és itt van Ő, hát nem tündéri ?!

Fini hercegnő


Átpártolt hozzánk a verseny helyett

Ő volt a legnagyobb arc ;)

Én is pont ilyen színű hajat szeretnék...na meg ilyen selymeset is

Trendkövető kutya - Ombre frizura


Ő volt a leghatalmasabb dög, khm dog...





Ezenkívül még rengeteg féle és fajta kutya volt, nagyon jó volt látni őket egy helyen. Érdekes volt látni felfedezni, hogy egyes gazdák és kutyák között mekkora a hasonlóság. Az idő is remek volt, csodásan éreztem magam.


Ti szeretitek a kutyákat? Van kedvenc fajtátok? 
Van köztetek olyan aki szintén fél a kutyáktól? :)

4 megjegyzés:

  1. de kis aranyosak :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, a kedvencem a hippikutya (azt hiszem Briard) no és persze a cocker spániel
    Én soha nem féltem a kutyáktól, imádom is, ha lesz kertes házunk, egy cocker spánielt szeretnék

    VálaszTörlés
  3. Dejó lehetett :$ imádom a kutyákat :) Nekem spánielem van, és valahogy hozzájuk vonzódom nagyon! :) De az uszkárok,pincserek, agarak is nagy kedvenceim, de igazából az összes:D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...