2012. augusztus 21., kedd

Új alapozó ecsetem - Sigma F80 dupe

Elég régóta szeretnék beszerezni egy Sigmax ecsetet, mert állítólag ezek a legjobbak alapozó felvitelére. Más hazánkban is beszerezhető márkának nem nagyon vannak ilyen szuperpuha és szupertömött ecsetei. Legalábbis eddig nem nagyon volt. A Douglas azonban új márkát kezdett el forgalmazni, méghozzá a Barbara Hofmann nevű ecseteket.


Ezek között az új ecsetek között találtam meg ezt a szuper ecsetet, aminek nagyon tömött a feje, és tökéletes alapozó felviteléhez.


Picit féltem attól, hogy milyen lesz a minősége, hogy mennyire lesz puha, mert az ecsetet nem tudtam kipróbálni megérinteni. Az eladó hölgy persze azt mondta, hogy nagyon szuper, nagyon puha, de hát neki ez a dolga... :) Végül úgy döntöttem, hogy megveszem, 3790 Ft-ért nem olyan drága. A Sigma is hasonló áron van, de ott még szállítási költséget is kell fizetni. Az volt a tervem, hogyha megint lesz valamilyen szállítási kedvezmény (pl. Black Friday) akkor majd rendelek, de most úgy gondoltam, hogyha ez beválik, akkor ez sokkal egyszerűbb megoldás lehet. 


Amint kiléptem a boltból kibontottam a csomagolásából az ecsetet, hogy kipróbáljam. Iszonyúan puha volt. Annyira örültem, hogy vissza akartam menni az eladóhoz, hogy megmondjam neki, hogy csodálatos ez az ecset, végül nem tettem meg, de már bánom...

A lényeg, hogy ez az ecset tényleg nagyon jó alapozáshoz. Nem ismerem a Sigma F8-as ecsetét, de úgy gondolom, hogy ez az ecset tökéletes dupe-ja lehet. Az a legjobb benne, hogy nagyon puha az ecset, de inkább a felülete puha, mivel nagyon tömött, a szálaknak mégis van tartása. IMÁDOM :)


Összehasonlítva a hasonló ecseteimmel:

A jobboldali Real Techniques ecsetet szintén nagyon szeretem alapozáshoz. Ez az ecset szintén iszonyú puha, de kissé kevésbé tömött, kevésbé van tartása. Utazáshoz, vagy napközben magammal cipelni talán túl hosszú a nyele, a másik erre az esetre praktikusabb, de itthon mindkettő jól használható.

A középen lévő Sigma F50-es duo fiber ecset túl ritka alapozáshoz, csíkos nyomot hagy maga után, egyszerűen úgy érzem, hogy nem arra való.

Látszik, hogy a baloldali B.H. ecset a legtömöttebb ...

Hasonló ecsetet láttam Suzynál is, az alig drágább, és szerintem ugyanilyen jó lehet, de azt nem ismerem. Más ilyen jellegű ecset szerintem nem szerezhető be közvetlenül kis hazánkban, de ha tudtok valamit még, osszátok meg!

Én mindenkinek csak ajánlani tudom. Ha valaki régóta vágyik egy Sigmax ecsetre, de túl drágának és bonyolultnak tartotta a beszerzését, annak mindenképpen ajánlom, mert ez az ecset az F80-as tökéletes mása szerintem. De annak is nagyon ajánlom, aki nehezen dolgozza el az alapozóját más ecsettel, vagy eddig esetleg a kezét használta. De ha rám hallgattok az is nyugodtan vegye meg, aki kicsit szeretné kényeztetni az arcát sminkelés közben, mert ez szinte símogat :D


Ti találkoztatok már ezzel a márkával? Van valakinek ilyen ecsete?
Ti milyen ecsetet használtok az alapozótokhoz?

1 megjegyzés:

  1. Én ebayről rendeltem hasonló ecsetet és nagyon meg vagyok vele elégedve. Ennél tömöttebb nem is lehetne és a babasamponos tisztítást is jól bírja. Ez volna az: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Cute-Flat-Top-Buffer-Makeup-Bamboo-Cosmetic-Foundation-Powder-Brush-F011-/330781114760?pt=UK_Health_Beauty_Make_up_Cosmetics_Make_up_Brushes_PP&hash=item4d04174188

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...