2012. szeptember 1., szombat

Wishlist update - Példát statuálok ;)

Augusztus közepén megírtam a kívánság listámat. Már több mindent is megvehettem volna belőle, de még semmit sem vettem. 

Igyekszem minél megfontoltabb lenni vásárlásügyileg. Bevallom, nem mindig megy, hogyha nem állok elő tervvel, akkor sokkal könnyebben elcsábulok. Ez a wishlist így összeszedve nagyon jó ötlet. Jól át tudtam gondolni ennyi idő alatt, hogy mi az amit valóban érdemes lenne megvenni, és mi az amit nem.

Mindenkinek nagyon ajánlom, hogy vesse papírra a vágyait, és alaposan fontolja meg. A felsorolás sokszor segít rádöbbenteni minket arra, hogy túl sok mindent akarunk, és egyszerűbben át lehet látni és gondolni, hogy mi az ami azért mégsem annyira fontos. Sokkal kevesebb dolgot veszünk meg, hogyha nem a pillanatnyi vágyainknak engedünk.


A NARS pirosító bronzosító duót elég nagy luxusnak tartom. Nem vagyok benne biztos, hogy érdemes kiadni érte annyi pénzt amennyibe kerül. Én ennek a megvételét a jó távoli jövőbe teszem, mondjuk a 30 születésnapomra :) A másik érvem pedig az, hogy elég sok dupe-ot halmoztam fel úgyhogy addig is azokat fogom használni szorgalmasan.

A tarte pirosító nélkül is simán tudok élni, ez szinte teljesen biztos :) szintén az UD szájfény. Vettem egy Mac Prolong szájfényt, azzal jól elleszek egy jó darabig.

NEM VESZEK TÖBB AJAKÁPOLÓT!!!!!!! Tudtommal egyetlenegy szám van, mégis hova akarom kenni ezt a rengeteg ajakápolót. A rúzsoknak legalább különböző a színük. De nem adok ki több pénzt ajakápolóra, főleg nem egy kis cuki csomagolás miatt. Ebből már kinőttem.

Az UD Smoked paletta csak egy karnyújtásnyira van ... nagyon küzdök ellene, hogy el is érjem, igyekszem lekötözni a karomat. Vannak ilyen színeim külön külön. Nem szabad megvennem!

A Kat von D paletta az előzővel ellentétben elérhetetlen számomra, de azt szívesen megvenném akár most rögtön, az tényleg kell nekem.

Az arcápolási termékeket nem akarom annyira megvenni, de a bőröm jelenleg ezzel nem foglalkozik, és sajnos igényli azt, hogy megvegyek ezeket, mert tudok, hogy ezek viszont tényleg segíteni tudnak rajta.

A Sleek Ultra Mattes V2 Darks paletta jó áron van, és olyan szemhéjpúdereket tartalmaz, amilyen nincsen nekem, ezért ez jó befektetés.

Minden egyébtől nem zárkózok el, de nem is veszem meg őket azonnal.


Persze nekem se mindig sikerül ezeket betartanom, de igyekszem törekedni erre. Nagyon jó ötlet egyként az egy napos szabály is. Hogyha találunk valamit, ami tetszik, akkor ne vegyük meg feltétlenül rögtön, hacsak nem direkt azért mentünk oda hogy azt megvegyük, hanem várjunk vele legalább egy napot. Nem számíthat az, hogy akciós, nem számíthat az, hogy már csak egy van a méretedben, vagy az hogy limitált. Csak az számít, hogy hagyjunk időt magunknak átgondolni, és tiszta fejjel, ne felspannolt állapotban vegyünk meg valamit. Hogyha esetleg úgy döntesz, hogy mégis meg akarod venni, de már elfogyott idő közben.. Oka van ;)

Nem tudom mennyi Anonim shopaholic lány van köztetek, de próbáljátok ti is észrevenni, hogy nincs  rendben amit csináltok. Ez az egy amit egyenlőre fel tudok mutatni, hogy én már felfogom, és tudom, hogy milyen úton kellene elindulnom, már csak erő kell hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...