2012. november 8., csütörtök

MAC Sminkelésen jártam 2. - Tusvonal

Még szeptemberben voltam a MAC törzsvásárlóinak tartott sminkelésen az Alleeban. Az ilyen alkalmak nagyon jó lehetőséget adnak arra, hogy valamilyen terméket kipróbálhassunk magunkon, amit esetleg meg szeretnénk venni, de jó lehetőség arra is, hogy tanuljunk egy-két trükköt a sminkestől. :)
 
 
Szerettem volna, valami újat kipróbálni, valami érdekeset. Mivel a szemformám miatt a tusvolnal festése elég nehézkes (az az igazság, hogy sokszor nem jön össze olyanra amilyenre szeretném), úgy gondoltam, hogy próbáljuk ki azt, hátha így jobban meg tudom tanulni én is.
 
Igazából nagyon tetszett a smink, bár először kicsit megijedtem a hosszú tusvonal láttán, és akkor is amikor a sminkeslány a szemöldökömet megrajzolta. :) (Andi nem az egyszerű megoldások híve, de pont a merész stílusárt szeretem.) Elmondása szerint ő szemöldökcentrikus, úgyhogy ez volt az oka annak, hogy ennyire kiemelte. Legalább ezt is kipróbálhattam. :) Amikor hazaértem, anyukám megkérdezte rögtön, hogy nem kéne kiszedni a szemöldökömet? :) Én meg csak nevettem, hogy inkább lemosni kell majd, mint kiszedni.
 
A Dark diversion nevű limitált sötétlila Fluidline-nal készült el a tusvonal. Ez egy eléggé mély lila tus. Én nem vettem meg, mert van lila tusom, és az is nagyon jól működik, de ha valaha elfogynak a tusaim, akkor biztosan beruházok egy pár Fluidlinera, mert szuperek. Ha valakit érdekel, az Alleeban láttam multkor ebből a színből.
Nekem a Rich Ground nevű bronz barna szín van meg. (Le akartam fotózni, de most elbújt valahova, majd egyszer megmutatom ha érdekel valakit. :D ) Az a jó bennük, hogy gyorsan száradnak, és száradás után tökéletesen a helyükön maradnak. Nem csak tusvonalnak, hanem szemhéjbázisnak is lehet őket használni.
 

Becsukott szemmel szerintem nagyon szép ez a tusvonal, bár én egy kicsit rövidebbet festenék magamnak, mert nyitott szemmel túl nagy a farkincája szerintem. Nekem szerintem ez nem annyira áll jól, mert béna a szemformám.
 
 
Az alsó két képen egyébként már kopott a szemöldök, mert az nap végén készült, de így is egész jól kitartott. Ehhez az Eye Brows szemöldökceruzát használta Andi, illetve egy kis szemöldökfixáló zselét, amivel helyén lehet tartani a szálakat. Én nem nagyon vagyok oda a szemöldököm fetéséért, mivel elég sűrű, és sötét szemöldököm van, azért nekem bőven elég az átlátszó fixáló zselé. Az viszont kétségtelen, hogy van akinél a szemöldök feltöltése elengedhetetlen. Én erre inkább sminket javaslok, mint tetoválást. A MAC-ben nagyon jó kis termékeket lehet kapni erre a célra, amik tartósak is maradnak, nem kopnak le egy-két óra után. Mindig valamivel világosabb színt válasszatok a feltöltésre, így érhettek el természetes hatást vele.

A szemöldökömig érő pillákat pedig az Opulash szempillaspirállal érte el Andi. Mivel nekem hosszú, de egyenes, lefele ívelő pilláim vannak, ezért pontosan erre a göndörítő hatásra van szükségem. Élőben még durvább volt a hatás, mint a képeken. Azóta be is szereztem ezt a spirált, mert tényleg nagyon jó.
 
Ha valaki amúgy is tervezi egy-két termék beszerzését a MAC-ben, akkor érdemes időpontot egyeztetni, és elmenni egy ilyen sminkelésre, mert az ára levásárolható. Tényleg jó alkalom arra, hogy kipróbáljunk egy-egy terméket, és arra is, hogy ha tetszik valami, amit nem tudunk hogyan kell használni, azt megmutassák nekünk. Én mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a szuper programot :)
 
 
Nektek hogy tetszik ez a tusvonal?
Ti milyen terméket használtok tusvonalhoz, illetve a szemöldök formázására, felöltésére?

11 megjegyzés:

  1. . a tusvonalhoz nem tudok hozza szolni, en eleg bena vagyok, nem is tusozok soha, viszont a hajad formaja nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. De édes vagy! :D Pedig eléggé kóci :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az első kép tetszik a legjobban!! Ha azon hangsúlyos a szemöldök akkor határozottan jól áll, ha már lekopott azon, akkor pedig nem is kell hangsúlyosabb! :D

    VálaszTörlés
  4. szerintem is picit hosszú a vonal, de a szemöldököd is jó ilyen szép ívesen, max. picit túl tömörnek érzem (vagyis vékonyabbra kellene szedni, de az ív az jól áll, legalábbis szerintem mindenképp:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, amúgy itt meg van vastagítva is, nem csak hosszítva. :)

      Törlés
  5. Már hónapok óta gondolkozok egy ilyen MAC sminkelésen... Tényleg megérné elmenni. Szerintem nem lett hosszú a tusvonalad.

    http://berni-fashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Én is a hajadra lettem figyelmes :) tetszik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...