2012. november 23., péntek

Max Factor Colour X-Pert Waterproof Eyeliner - Teszt

Max Factor Colour X-Pert Waterproof Eyeliner - 01 Deep Black
Ez a tus viszonylag új a Mac Factor kínálatában. Én ajándékba kaptam a Primőrtől, de ez a tesztem eredményét nem befolyásolta. Az árával sajnos nem vagyok tisztában, ha valaki tudja, kérem, hogy írja le megjegyzésként. :)

Négy színben érhető el:
01 Deep Black (matt fekete)
02 Metallic Anthracite (metál sötétszürke)
03 Metallic Lilac (metál kékes, mélylila)
04 Metallic Turquoise (metál sötéttürkiz)

Tegnap a húgommal teszteltük ezt a szemhéjtust. Azért vontam bele őt is a tesztelésbe, mert ő szinte minden nap használ tust, és rengetegféle terméket próbált már ki, van összehasonlítási alapja. Én ritkán használok tust, mert a szemformám nem olyan, ami a tusvonalnak kedvez, ezért nekem nincs akkora tapasztalatom a tusokkal mint neki. Mindkettőnknek nagyon vegyes érzelmei voltak vele kapcsolatban; ami az előnye, az a hátránya is. Hol is kezdjem...?

Nagyon tetszik a tusban az, hogy toll alakú, ezt sokkal praktikusabb tárolni, könnyebben elfér bárhol, mint az alul kiszélesedő fajta. Ám ugyanakkor ez a hátránya is egyben, mert nem áll meg annyira biztosan az asztalon. Ez sajnos be is bizonyosodott tegnap, mert megkísérelt egy öngyilkossági kísérletet, amikor az asztalról a parkettára vetette magát. A fele ki is ömlött. Ez azért is volt, mert elég folyékony állagú a benne lévő termék.. és akkor ezzel át is térnék a következő pontra.

A tus állaga nagyon folyékony. Ez jó, mert könnyű eloszlatni, de nem jó, mert amíg nem szárad meg, hajlamos szétkenődni. Szerencsére viszonylag hamar megszárad. Azonban nem volt olyan könnyű kialakítani a kívánt formát, sokszor kellett javítgatni, mire mindketten elégedettek lettünk. Ez a formulának és az applikátornak is köszönhető. (next)

Az applikátor picit hosszabb, és hegyesebb a megszokottnál. Ez nagyon jó, mert vastag, és eléggé vékony vonalakat is lehet vele húzni, de nem jó, mert az applikátor vége eléggé mozog, emiatt nehezebben lehet vele dolgozni.

A tus színe Deep Black, és valóban egy nagyon mély fekete színről van szó, erre egyáltalán nem lehet panasz. :)

Nézzük a vízállóságot:
Miután megszáradt a tus vékony filmréteget képez a bőrön. Ennek ugyanúgy megvan az előnye és hátránya is. Pár képen keresztül szeretném ezt szemléltetni.

1. Itt láthatjátok, hogy vastag és vékony vonalat is lehet vele húzni. (Természetesen ezt a kézfejemen sokkal egyszerűbb megtenni, ráadásul itt egyenes vonalakat kell húzni.) Az tetszik benne, hogy a széle nem kenődik el alapból, így a vonal széle nagyon éles marad. 100%-ig dörzsölésálló, szóval ez szuper.


2. Itt a vízállóságot teszteltem. Rányitottam a csapot elég erős sugárban, ráadásul meleg vizet nyitottam meg, mozgattam alatta rendesn jobbra balra, semmi nem történt, meg sem moccant, ez idáig nagyon jó.


3. Aztán amíg még nedves volt a kezem, újra elkezdtem dörzsölni. Itt történik az első probléma, itt okoz gondot az filmszerű réteget képez a bőrön, ugyanis elkezd szétesni, darabokban szétmorzsolódik. (ajjaj)



4. De aztán, miután újra szárazzá válik, újra szuperül dörzsölésálló a megmaradt rész. (Bocsi ez a kép a legkevésbé se lett éles. :D )


Szóval mit is mondhatnék, vízálló, de nem 100%ig. Ugyanis a víz miatt önmagában nem mosódott el, azt tökéletesen bírta, de a dörzsölést már nem. Kérdés az, hogy ez mennyire elég használat közben. Ki kellene állnia ezt is? Adódik olyan helyzet majd az életünkben, ahol víz is és erős dörzsölés is éri egyszerre a szemünket? :)

Igazából mi tegnap este Salsazni mentünk, picit ilyenkor megizzad az arcom, tehát azért minimális vízmennyiség érte, de ettől semmi baja nem lett. Tökéletesen fennmaradt mindkettőnknek. A széle is ugyanolyan éles maradt.

Még pár gondolat a termékkel kapcsolatban:
Valahogy ez a termék nem idomul tökéletesen a bőrhöz, rajta különálló, vékony gumiszerű filmréteget képez. Azonban ez a réteg szétreped, ha mondjuk picit megnyújtjuk, széthúzzuk alatta a bőrünket. Ez bizonyos esetekben gondot okozhat.
Ugyanakkor emiatt a tulajdonsága miatt könnyebben is korrigálhatóvá válik, hogyha elrontjuk. Ugyanis, száradás után le tudjuk dörzsölni a felesleges, vagy javítandó részt egy nedves fülpucival anélkül, hogy a vonal többi részében kárt tennénk, így az újra kiegészíthető.
A lemosása egyszerű abból a szempontból, akár vizes vattakoronggal is ledörzsölhetjük, nem kell hozzá vízálló szemfestéklemosó, de bonyolult amiatt, hogy apró darabokra esik, szét, és ezek a pici darabok jobban megtapadnak, picit olyan, mint amikor csillámot próbálsz leszedni az arcodról.

Szóval ez a termék tényleg nagyon vegyes tapasztalatokkal, és érzelmekkel ajándékozott meg minket. Egyszerűen nem tudom eldönteni olyan könnyen, hogy akkor most jó-e vagy sem. 

Először a húgom próbálta ki, és teljesen ki volt tőle akadva, főleg az aplikátorra panaszkodott. Annyira kíváncsivá tett, hogy én nekem is ki kellett próbálnom. Aztán felváltva javítgattunk még rajta folyamatosan.
Első felindulásában azt mondta, hogy soha többé nem akarja látni, de aztán ő is látta, hogy nagyon szépen tart. Ezzel én is nagyon elégedett voltam. 
A lemosáskor megint mindketten szentségeltünk. :)
Az is tény, hogy víz és dörzsölés hatására szétmorzsolódik, de egyáltalán nem biztos, hogy egy sminknél ez gondot fog okozni, sőt, valószínűnek tartom, hogy nem.

Ha picit megtanuljuk kezelni az applikátorát, és nem dörzsöljük el a szemünket folyamatosan esőben, akkor akár még egy jó termék is lehet. :)
Én tényleg nem tudom eldönteni róla, hogy akkor ez most egy jó, vagy rossz termék, mert ami tetszik benne, az legalább annyira rossz tulajdonsága is.

Nagyon kíváncsi lennék arra, hogy más használja-e, és szereti-e ezt a tust. Kérlek írjátok meg!



1 megjegyzés:

  1. szia!
    Erre a Prymőr találkozóra hogy lehet eljutni? :)
    Én is blogerina vagyok :)

    http://szepseg-vilag.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...